:AUSTRALIA Eindelijk is het zover! Over 3 weken vertrek in naar de zon! Ik kan nergens anders meer aan denken en zo ben ik op deze site terecht gekomen! Zij er nog leuke, jongen mensen die nu of binnenkort ook in Melbourne zitten? Zijn er nog absolute do’s and dont’s. Hoop dat het zoeken van een huis idd zo makkelijk is als ik op dit forum heb gelezen!
Marjolein
wel melbourne is een hele leuke stad ( de leukste van australie vind ik) zou er maar paar weekjes blijven en bleef er 2mnd !!! er is genoeg te doen en te zien ik woonde in st kilda en port melbourne waren beide hele leuke plaatsen om te wonen en niet al te ver van alles vandaan ! wat ga je er precies doen ?? ik zit nu in brisbane en ga in april richting perth en dan terug naar melbourne is the plan ,maar je weet het hier nooit kan altijd anders lopen !
Hoi!
Ja hoor van iedereen dat melbourne super is! Ik ga er heen voor mijn afstuduuronderzoek voor geneeskunde. Heb 1.5 jaar geleden mijn vriend ontmoet in amsterdam. Hij komt uit Melbourne en werkte hier een aantal jaar. Hij is nu net terug naar zijn thuisland om daar zijn carriere te gaan beginnen. Ik ga hem over 2.5 week dus achterna! We gaan er 5 maanden samenwonen en daarna ga ik 2 maanden reizen en dan moet ik weer terug naar Nederland om mijn co-schappen te beginnen. Beetje gecompliceerde situatie dus, maar daar denk ik nu nog maar niet over na. Ga gewoon alles uit de tijd die ik er heb halen en zien wel hoe het loopt! Veel plezier is Brisbane en Perth!
zal wel lukken denk ik de tijd vlieg voorbij hier nog maar 5 mnd left
Hallo!! Ik heb net 3 jaar in Melbourne gewoont!! Mijn vriend is Australisch en een paar weken geleden zijn we naar Engeland verhuist. We gaan op een dag wel weer terug
Ik heb mijn hart verloren aan Melbourne. Het is een geweldige stad. Lekker weer, maar toch de seizoenen. Goedkoop leven. Altijd live muziek en festivals gaande. Vele parken. Leuk Leuk Leuk! Vriendelijke mensen, en een echte mix aan culturen, dus je past er makkelijk in
To Fairtrueblue – Een kamer zoeken is niet zo moeilijk als in Nederland, maar je hebt misschien wat tijd nodig om de juiste locatie te vinden. Het aanbod varieerd nogal per wijk. Melbourne is erg groot, uitgespreid. Weet je waar je je wilt vestigen?
Hoi!
Ik wil in North Melbourne een stulpje zoeken. Ik ga werken op wrecklyn street in een groot laboratorium. De ouders van mijn vriend wonen in de suburbs (wantirna) en de eerste 2 weken hebben we tijd om vanuit daar een huisje te zoeken. Lukt het niet dan kan ik bij vrienden van hem, die ik in Nederland al een keer heb ontmoet, logeren, dus komt goed.
Waar heb jij in Melbourne gewoond? en hoe ben je je australische lover tegengekomen? Ben je nog met hem samen? En waarom ben je weggegaan uit Melbourne?
De laatste loodjes wegen het zwaarst zeggen ze en ik ben het er absoluut mee eens. Nog 2.5 week voor ik vlieg en kan echt niet meer wachten. Terwijl ik me hier nog even helemaal kapot moet studeren zit mijn mannetje al lekker daar…Maar de tijd vliegt…
Groetjes Marjolein
hmmm…zie net dat je samen met je vriend bent verhuisd naar londen, dus je bent idd nog met hem samen…lees een beetje snel