Momenteel reis ik bijna drie maanden door Azie en ik zou graag naar India willen. In Nederland heb ik contact gehad met het visum bureau, maar dit bleek allemaal erg lastig te zijn en als ik een 3 maanden visa zou krijgen zou die nu al weer afgelopen zijn. Destijds informatie gezocht om het in Azie aan te vragen. Kuala Lumpur leek hiervoor geschikt en dit kwam qua tijdsplanning ook prima uit. Echter blijkt de site mooier te zijn dan het echte verhaal, aangekomen bij de indiaanse ambassade in Kuala Lumpur blijkt dat ze daar geen visa’s verstrekken wanneer je daar op een toeristenvisum bent. Na wat gepraat mochten we wel een verzoek doen, maar de kans is groot dat dit wordt afgewezen. Nu ben ik dus druk aan het zoeken naar andere mogelijkheden, indien het verzoek wordt afgewezen. Hierbij de vraag of jullie hier misschien nog tips voor hebben. Ik hoor wel wat positieve verhalen over Bangkok, ook Sri Lanka of Kathmundo schijnt mogelijk te zijn. Weet iemand hier meer over? Waar is de kans het grootst om een visa te krijgen?
Alle tips zijn welkom!