In 1996 vanuit Vilnius Litouwen naar Amsterdam,een paar jaar na de val van het ijzeren gordijn.
Met een kist uit het jaar 0…>>> ik was toen 19,ff een auto weg brengen.
Maar was wel weer lekker veel avontuur!!
Wat een spannende verhalen allemaal! Ik heb vliegen gelukkig (bijna) nooit eng gevonden. Toen ik 2 was namen mijn ouders me al mee naar Portugal… en op mijn 18e ging ik voor het eerst op reis naar Costa Rica. Het moment dat het vliegtuig loskomt van de grond vind ik geweldig. Op naar een nieuw avontuur!
Toen ik 6 maanden was, van Amsterdam naar Valetta, de hoofdstad van Malta.
Volgens mijn ouders vond ik het prima, vind dat nu trouwens nog steeds. >>>
Toen ik 18 was naar loret de mar! Hele belevenis ! Wat waren we trots dat we het konden betalen na lang sparen.
Mooie tijd.
Benidorm, met mijn ouders. Ik was toen elf. Wat een belevenis was dat en nog best bijzonder, al was het toen mid jaren tachtig. Niet veel kinderen uit mijn klas hadden gevlogen en ik was dus (eventjes) best interessant.
Naar Toronto, was al twintiger, betaald van mijn stagevergoeding. Tegenwoordig heeft men al gevlogen voordat men kan lopen;)
Toen ik 7 was, met mn moeder naar Mallorca. Weet nog heel goed, met een dikke Boeing 747 naar Mallorca per Martinair. En de terugweg zoveel turbulentie dat het halve vliegtuig zat te kotsen, vergeet je nooit meer!