Wanneer heb je voor het eerst gevlogen?Het zou leuk zijn als je in een reactie ook even laat weten waar je toen naartoe ging
Groet,georgessiam.
Was op 2 jarige leeftijd van Brussel naar het toenmalige Belgische Congo gevlogen!
Wij zaten in Leopoldsville in een wijk waar alleen maar belgen wonen.
Ik denk dat het op mijn 15e was, met mijn toenmalige vriendinnetje naar Spanje, Malgrat da Mar :zon02:
Ik was 16-17 jaar en met een vriendinnetje naar Lloret de Mar. Dat was zo medio vorige eeuw nou ja iets later.
Ik was 2, we gingen op vakantie naar Kreta.
(Ik weet er dus niks meer van :D)
ik was al 21, met de vlieger naar Bulgarije om de zonsverduistering te bekijken.
inmiddels de schade wel ingehaald ![]()
Toen ik 23 was, augustus 2001, naar New York.
Ik denk, dat ik een jaar of 22-23 was toen ik voor het eerst vloog. Was naar Mallorca.
Groetjes, Bert van Hees
Als baby al maar dat ik het bewust meemaakte toen was ik 7 naar mallorca
Als 4-jarige naar Curaçao… Mijn oom en tante waren daar destijds expats.
Heb er nog wel wat vage herinneringen van (en mijn ouders schijnbaar nog een serie oude videobandjes :D).
Dat is al heel lang geleden, 1981, naar Egypte daar een mooie rondreis gedaan.
Toen ik 3 was, naar Benidorm.
in 1996, op 23-jarige leeftijd, ging ik voor het eerst met het vliegtuig en wel naar Indonesie.
20 was ik en ik ging naar tenerife.
Ik (Tabe) was 23 jaar oud en dat was in 1993 naar Kos (de 1e verre vakantie met mijn vriendin nu vrouw). Maar de schade is nu wel extra goed ingehaald hoor, ik heb er in proncipe ook helemaal geen hekel aan om lang te vliegen.
Mijn vrouw Martine had al eerder gevlogen en dat was toen ze een jaar of 6 was ongeveer rond 1980 naar Spanje.
Toen ik 7 was, vlakbij legoland. Een rondvlucht in zo’n kleine cesna, pas 18 jaar later mocht ik nog eens in een cesna stappen, wat een ervaring. Die keer een rondvlucht over Nazca.