Goedenavond!
Wie o wie kan ons vertellen waar je op curacao een scooter kan huren?
Groet,
Martijn & Sanne
Goedenavond!
Wie o wie kan ons vertellen waar je op curacao een scooter kan huren?
Groet,
Martijn & Sanne
Hi,
Een scooter huren kun je niet veel op Curacao en dat is logisch, want het is erg gevaarlijk om hier te scooteren. De auto’s rijden hier als gekken en de wegen zijn slecht dus het is veel veiliger om gewoon een auto te huren, dan ben je meer beschermd mocht er onverhoopt wat gebeuren. Je zit heel af en toe ook wel eens een fietser, maar ook dat is erg gevaarlijk. Je hebt geen fietspaden op de meeste plekken op het eiland. Laatst is er nog een fietser doorgereden door een vrachtwagen …
Hoi Chotje,
Heel begrijpelijk! Dank je wel!
Groet,
Martijn & Sanne
RENT A RETRO SCOOTER
vandaag zijn we helemaal uitverhuurd
maar 1 tip reserveer je via de website dan ben je goedkoper uit!!
dan dat je een uurtje van te voren belt en dat wij hem dan afleveren op jouw adres.
voor meer informatie [EMAIL=“renatadenhollander@gmail.com”]renatadenhollander@gmail.com
hierbij wil ik zeggen,
dat chotje ontzettend veel ervaring heeft betreffende het eiland
aangezien ze er een paar keer op vakantie is geweest en er nu sinds een kleine paar maanden
woont.
waarschijnlijk niet aan het idee wilt wennen op haar korte termijn op het eiland
dat er wel degelijk veellllllllllllll meer fietsers zijn en zeker dus ook scooters.
Maar goed ieder zo zijn eigen mening
hierbij nodig ik chotje uit voor een scooter tour onder begeleiding van 2 crewmember
GEHEEL GRATIS zodat zij voordat ze een mening uit deze ook gegrond en gebaseerd is
op ERVARING!!!
groetjes RH den Hollander
Aardig aangeboden Renate, maar nee dank je… Ik ga liever met de auto, veel veiliger!
Als ik op dit topic aangeef dat ik (en bijna de rest van het eiland) het gevaarlijk vind om op het eiland scooter te rijden of de fietsen wil ik dat natuurlijk ook gratis niet doen. Misschien is een scooter handig voor kleine stukjes, maar op Cura is bijna alles wat verderweg en moet je dus de ‘grote’ weg op en die wegen zijn slecht en de auto’s rijden gevaarlijk. Niet echt een goed plan dus om te gaan scooteren.
welke rest van het eiland (hahahahhahah)
je bedoelt mischien dit forum (hihihihi)
lieverd ik laat je in jouw waan.
wij zijn vandaag weer volledig uit verhuurd 24 stuks op de
zooooooooooo gevaarlijke wegen van curacao (pffffff)
en zo vreemd dat iedereen perse de retro scooter wil?
het zal er aan gelegen zijn dat het echt niet te doen is op curacao
IK WENS JE EEN ONTZETTEND GOED NIEUW JAAR OP DIT EILAND
Hallo,
laten we het even bij het toppic houden en niet persoonlijk worden
Groeten,
Clint
We konden er op wachten, onderwerpje scooters en hup daar is Renata weer.
.
Het is logisch dat zij vol blijft houden dat scooteren ongevaarlijk is, maar zullen we het eens vergelijken met …ROKEN ?
.
Sigareten fabrikanten blijven ook volhouden dat roken niet gevaarlijk is, doch inmiddels weet iedereen wat de werkelijkeid is.
Uiteraard zijn er nog altijd mensen die toch blijven roken, accepteren de risico’s en zo is het ook met het scooteren op Curacao.
Ja, het is gevaarlijk, vooral op de grote wegen (weg naar westpunt, emancipatie boulevard, caracasbaaiweg, sta rosaweg, Rooseveltweg, Jan Noorduynweg, Churchilweg etc) en het is helemaal gevaarlijk tijdens of vlak na regen.
Renata vouwt zich in allerlei bochten om maar vol te kunnen houden dat scooteren volstrekt veilig is.
Ze zou er beter aan doen om gewoon toe te geven dat het gevaarlijk is, in ieder geval veel gevaarlijker als menige toerist mag denken, maar dat het aan eenieder is om die gevaren te accepteren of niet.
Dat zou een realistische opstelling zijn, maar tot op heden hebben we die nog niet voorbij zien komen.
En of er nu 1,2 of 24 scooters zijn verhuurd maakt weinig uit. Het maakt immers ook niet uit of je nu 1, 2 of 24 pakjes per dag oprookt. Sigaretten blijven gevaarlijk en scooteren op Curacao ook, no matter hoeveel van die dingen je verhuurt.
http://www.skoeters.com heb ik gehuurd… een aanrader