Scooter huren op Curacao kan dit?????

:tssk::tssk:Ik hoor alleen maar dat je auto’s kan huren op curacao!

maar kan je ook scooters huren??:tssk:

wie weet dit???

groetjes alice

Bon Bini Brommi verhuurt snorfietsen. Zoek op google.
en op http://www.thebikeshop.nl/ kun je ook een soort scooters/quads huren
Dan moet je wel 18 zijn en een rijbewijs hebben.

Curacao Motorcycle Shop
Address: Topekaweg 1
Phone: (599-9) 736-4133
Fax: (599-9) 736-4233
Categories: Motorcycle -rentals- / Motorcycle -sales and service-
Keywords: Parts/ Car-rental/ Motorcycle

Scooby’s Rental Scooters
Address: Dr. M.L. King Boulevard 78, (Breezes Hotel)
Phone: (599-9) 461-0802
Cell phone: (599-9) 523-8618
Categories: Motorcycle -rentals-

The Bike Shop
Address: Sta. Rosaweg 27 A
Phone: (599-9) 560-3882
Fax: (599-9) 738-0027
Categories: Motorcycle -rentals-

Name: Bon Bini Brommi
Address: Find us at the Mega Pier
Telephone: 599-9-523-6209
Fax:
E-mail:
Website:
Description: Moped Rental.

Trouwens dit heb ik gevonden op de 1e pagina van toen ik zocht op “scooters huren curacao” :wink:

(Adresjes op diezelfde site gevonden :P)

bedankt…

Het is ook niet echt een fijn eiland om met een scooter te rijden. Beetje te gevaarlijk.

zou het niet doen rijden als gekken daar slechte wegen en ze hebben laatst een paar mensen van de scooter af getrokken bij het stop licht en beroofd

De wegen zijn niet zo goed maar je kan met de scooters bijna overal komen. Er zijn meerdere mogelijkheden omdit te doen maar laatst heb ik dat hier gedaan en daar ben ik erg tevreden over: www.caribbean-scooters.com, ergens in Salina.
http://www.caribbean-scooters.com

Ik wil echt even benadrukken dat curacao niet het land is om te gaan scooteren!! De weg is niet goed, mensen letten niet op en het is echt te gevaarlijk. Net als fietsen, liever niet doen voor je veiligheid!!!

Hoi Alice,

Ik sluit me aan bij alle voorgaande reacties van mensen die scooter rijden AFRADEN. Het verkeer is er echt niet naar om scooter te gaan rijden. Mensen doen onverwachte dingen in het verkeer, rijden te hard, wegen hebben gaten, er zijn geen aparte fiets/bromfiets rijbanen. Rechts heeft geen voorrang, richting aangeven doen ze niet en rotondes zijn helemaal een ramp. Daarbij zijn scooters bijzonder jat-gevoelig in een land waar toch al behoorlijk veel wordt gestolen.

Wees verstandig en huur een auto, of rijd met iemand mee!

IK heb mij scooter gehuurd bij http://www.skoeters.com en het is me goed bevallen.
De wegen zijn er veel op vooruit gegaan. Tevens was dit een betrouwbare scooter en voor een hele scherpe prijs… aanrader dus!!

Gr Mick

een tip; ga NIET scooterrijden op Curacao! Levensgevaarlijk!

ik rij al 3 maanden op een scooter … geen levensgevaarlijke dingen mee gemaakt en hoelang rij jij al scooter op curacao?

In Nederland jaren scooter gereden, en nog eventjes getwijfeld of ik hem mee zou nemen, omdat het wel gewoon een ideaal vervoer middel is…
Uiteindelijk toch maar niet gedaan, want het is zo gevaarlijk op de weg!
Als je alleen al kijkt hoeveel ongevallen er gebeuren met de auto (niet opletten etc.)
En de wegen die slecht onderhouden zijn, geen fatsoenlijke paden…
Ik zou ook niet overal met mn scooter kunnen komen, maar wel met de auto (i.v.m hoogte wegen).

Maar knap van je 3 maanden geen levensgevaarlijke dingen mee gemaakt… :wink:

Voor mij is echter op de scooter stappen in curacao gewoon een Kamikaze actie!