Ik ga binnenkort met een vriendin naar curacao voor vakantie voor twee weken. We hebben ons laten vertellen dat we een auto nodig om het eiland te verkennen…allleen hebben we allebei geen rijbewijs…een auto huren is dus geen optie.
We kunnen een taxi nemen en een vast prijs afspreken maar ik heb geen idee wat een taxi daar kost …Heeft iemand een idee of een tip?
Dan ga je gewoon met de bus! Dan leer je meteen het eiland goed kennen hahah en de Antillianen want de bus gaat niet altijd op het afgesproken tijdstip. Maar ik ben 3 jaar geleden ook op vakantie geweest op het eiland en toen hebben we ook geen auto gehuurd. Alles lekker met het busje gedaan en lopend en via excursies. Je hoeft dus niet perse een auto te hebben hoor, maar wel als je er gaat wonen …
ik zou als ik jullie was samen een scooter huren. wij zijn net terug van 16 dagen curacao en het was super. met een scooter mag je gewoon op elke weg rijden en je rijd gewoon met het verkeer mee wat heel goed te doen is. je scooter kan je makkelijker overal plaatsen en je zet hem gewoon vast met de bijgeleverde sloten!
groetjes lisa-marie
*** Noot van de redactie: Bericht aangepast ivm reclame**