Waar doe jij aan mee?

Tegenwoordig doet iedereen wel iets met social media, wat doe jij behalve dit forum??

Heb je een facebook account, heb je hyves, twitter je er op los of hou je een blog bij?? Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat we allemaal doen!!

Ik weet dat een boel meiden van hier facebook hebben, maar hoeveel uren besteed je nou in werkelijkheid op internet buiten je (school) werk om, dus puur voor sociale contacten???

Haha, interessant!

Ik heb netlog, maar die gebruik ik nog zelden of nooit, facebook daarentegen zie je me heel vaak! :stuck_out_tongue: Heb ook een blog bijgehouden toen ik die 8 maand in Turkije zat en als ik terug naar Turkije verhuis, ga ik die denk ik terug gebruiken. Ooh ja, heb ook een account op skype. :slight_smile:
Zit wel heel wat uurtjes achter de computer als ik vrij ben, vooral om met askim te spreken!

Het enige wat ik heb is facebook, en natuurlijk zit ik op ww :smiley: en nog een ander forum voor school, waar vragen gesteld worden over de leerstof aan medestudenten :D.
Goh, hoeveel uur ik daar nu aan spendeer weet ik niet, maar het zijn er in elk geval VEEL!!! :stuck_out_tongue:

Zelf besteed ik vele uren idd op facebook, niet alleen om te kletsen, maar ook om te pokeren :), daarnaast ben ik (een stuk minder als vroeger) regelmatig op msn. Ik ga binnenkort voor mijn werk twitteren, maar als me dat bevalt, misschien ook wel prive :slight_smile: En natuurlijk ook ww. Ook al is dat ook een stuk minder als vroeger…
**
gemiddels zit ik denk ik wel 5 a 6 uur prive op het internet als ik niet vrij ben, anders is het nog langer :slight_smile:

ik zit op ww, heb facebook waar ik zowat heel de dag door wel ga kijken (shame on me :D), ik heb msn maar eigenlijk alleen maar omdat dat het gemakkelijkst en snelst gaat om met askim te kunnen webcammen en ik heb een blog die eerst wat vastgelopen was, maar er begint nu al aardig terug wat leven in te komen!

Ik heb Facebook waar ik best wel veel te vinden ben. daa naast heb ik hyves en Twitter maar daar doe ik niet zo heel erg veel mee. Op Twitter kan ik me ook erg ergeren aan mensen die echt ALLES wat ze doen maar neer zetten. Hyves heb ik vooral nog omdat ik daar kids op heb die ik in de klas heb gehad. Mn fb is privé maar op hyves accepteer ik ze wel als dat van de school mag.
Als ik voor een jaar naar amerika ga wil ik een blog gaan bijhouden zodat familie en vrienden in nl een beetje op de hoogte kunnen blijven.

Ik heb facebook, hyves, twitter… en zit dus op ww :slight_smile:
Oh en msn!

Facebook zit ik echt te veel op, op m’n telefoon, ipad, computer…
Twitter doe ik ook elke dag wel een aantal keer en lees alles mee via m’n telefoon.
Hyves doe ik vrijwel niks meer mee kan hem net zo goed verwijderen.
Ww lees ik door de dag heen bij op mijn telefoon, krijg m’n mail er ook op binnen dus ben dan altijd toch even nieuwschierig :p! Reageren lukt daar niet altijd dus ik reageer vrijwel altijd als ik op m’n computer bezig ben.
Msn gebruik ik alleen nog als askim op de computer is.

Besteed er samen wel (te) veel tijd aan soms haha…

Vooral facebook, ik heb wel twitter maar doe er eigenlijk niks meer mee.
WW doe ik eigenlijk niet veel maar als ik tijd heb vind ik het leuk om te lezen en te weten hoe andere overal mee omgaan in dezelfde situatie.

Voor mijn werk gebruik ik wel social media dagelijks, ik doe vanuit mijn werk.

Wel facebook, msn enz gebruik ik niet zovaak meer . En ik moet eerlijk bekennen voor ik mn askim kende kwam ik niet zo vaak online neem een twee uurtjes per week. En nu toch elke avond een dikke 3a 4 uur voor mt hem te praten, en soms overdag rap eens checken :slight_smile:

Facebook kan je me de hele dag door op vinden, twitter bekijk ik soms maar doe er eigenlijk zelf vrij weinig mee. Hyves heb ik een profiel maar doe er niks mee kijk er ook nooit op. En dan bekijk ik ook dagelijks ww, zet er niet veel op maar vind het leuk om mee te lezen.