Waar bevind zich gaylife en het kunstzinnige in New York??

Hallo lieve mensen,

Als ik naar New York ga vraag ik me eigenlijk af waar ik terecht kan voor hippe gayclubs en evenementen is er(zijn er) bepaalde wijk(en) waar je terecht kunt voor exclusieve excentrieke feestjes/ happenings? Verder vraag ik me ook af waar k terecht kan voor het kunst en fototgrafie ? Waar speelt het kunstzinnige leven van NY zich af?
Heeft er iemand een idee?
Alvast bedankt :smile:
liz

Voor Kunst: ben je vooral geïnteresseerd in moderne of ‘oude’ kunst? Er zijn musea aan overvloed, genoeg voor minstens 2 weken continu.

Ik heb al eens een paar berichten gewijd aan bezienswaardigheden (ook Kunst & Cultuur), lees o.a.:
New York here we come!
New York met Nieuwjaar
3 dagen NYC

Hoi hoi,

Ben je inmiddels al in New York geweest? Zo ja, dan kan je misschien hier je eigen bevindingen nog even posten. Anders heb ik nog wel een tip, zorg dat je de verschillende websites over de scene in de gaten houdt (zoals Queen of New York)want wat hip is en wat niet kan van de ene op de andere dag veranderen, zeker in NYC gaat dit snel! Volgens mij is Greenwich Village nog altijd wel dé plek om naar toe te gaan, maar Chelsea is bijvoorbeeld ook leuk.

Als je nog niet geweest bent veel plezier en anders ben ik erg benieuwd waar je nou uiteindelijk heen geweest bent!