Ik verblijf momenteel in New York, enkele dagen geleden ging ik uit en toevallig kwam ik enkele mensen tegen die me gratis toegang verschaften tot een club.
Blijkbaar kan uitgaan in New York heel goedkoop zijn, als je de juiste mensen kent, voor iedereen die ook wil uitgaan, laat het me weten dan stuur ik de conctactgegevens van deze persoon door.
Enkele leuke clubs in NYC; Marquee, M2, Pink Elephant, the gates!
Allemaal heel populair en in het hippe deel van de stad!
Ik ga zeker terug!
Klopt, er lopen heel wat promotors rond voor clubs. Met name dames kunnen heel vaak gratis entree vangen, vaak zelfs met een aantal gratis drankjes. Soms betekent dit dat je bij iemand anders aan tafel wordt gezet aan de VIP-tafel. Die persoon zoekt dan gewoon gezelschap, zonder verplichtingen (niet zozeer iemand zoekend om mee naar huis te gaan, maar om nieuwe mensen te ontmoeten en een gezellige tijd te hebben). Meestal mensen met veel geld.
Die mensen betalen dan je overige drankjes voor de avond, als je mazzel hebt. Verder ben je vrij om zelf te dansen, met wie je wilt en om weer te gaan wanneer je wilt.
Als je een man bent, is het een stuk moeilijker om binnen te komen. Hele strikte dresscode in een bepaalde stijl, uiterlijk moet meezitten en anders kom je gewoon niet binnen.
je hebt voor het grootste deel gelijk, het is echter helemaal niet moeilijk om als man binnen te komen in de clubs, je moet gewoon promotors kennen of hun nummer hebben, en daarvan zijn er genoeg hoor! Als je ooit wil teruggaan, laat het me weten dan geef ik je het nummer van mijn promotor, je geraakt gegarandeerd gratis binnen!
Groetjes