Van 17 t/m 20 juni ben ik in NY te vinden. Het is de eerste keer dat ik ernaartoe ga en het lijkt me waanzinnig.
Ik ben op zoek naar mensen die het leuk lijken om gezellige dingen te doen.
BV. uitgaan, uiteten, drankje doen op het terras, openluchtconcert in central park, grooven in een jazzcafe, glaasje wijn in een pianobar, beetje mensen kijken enz.
Ik hoef niet de hele dag met elkaar op te trekken, vind het belangrijk dat ieder ook z’n eigen ding kan doen.
Ik ben 28 (V), spontaan, lean back en makkelijk in de omgang. Iemand van ongeveer mijn leeftijd (25-35) zou ik prettig vinden, maar ik sta open voor all kind of possibilities.
Ik heb net afgelopen week het plan opgevat om naar New York te gaan in juni. Nog niks geregeld so far…, maar het lijkt me leuke optie om bij je aan te sluiten. Ik heb hetzelfde idee over vakantie vieren.
Oh ja, ben 27, pak regelmatig mijn koffers voor een reisje. Ben relaxed, enthousiast en sociaal…
Zelf ben ik al 2 x eerder in NY met vrienden geweest.
Het is alweer paar jaar geleden en ik wil weer maar heb tot nog toe geen reisgenoot gevonden.
Zelf dacht ik aan een dag of 5-6 in Juni maar ben flexibel.
Oh ja, niet onbelangrijk, ik ben alweer 40, man en uit Noord Holland.
Ik reis ook veel en kan vooral erg genieten van de stad, in dag en nachtleven.
Ik ben net terug uit NY en het was weer fanstastisch!
Het was mijn 5de keer en keer op keer raak ik meer verslaafd aan de stad! Wees dus gewaarschuwd!
Een leuke tip voor jullie: Natural Restaurant in Soho, het zit op Spring Street. Ik wandelde er toevallig langs en heb er heerlijk geluncht en gezeten!
Kon uiteindelijk niet deze data vrij nemen… heb ipv NY maar een paar vrienden in Israel opgezocht begin deze maand. Veel plezier voor diegenen die gaan!