Vrouwelijke reisgenoot gezocht rondreizen zomer 07

Hai,

Ik ben Mijke, 23 jaar, studente Marketing Management aan de universiteit Tilburg. Deze zomer zou ik erg graag willen gaan rondtrekken of een Spaanse taalcursus willen gaan doen. Ik heb nog geen idee waar en wat meer mijn voorkeur heeft!
Ik heb de maand juli geheel vrij en juni en aug is afwachten ivm herkansingen. Lijkt het jou leuk deze zomer rond te trekken of eventueel samen een Spaanse talencursus te doen, laat het mij dan weten.
Ik zie je reactie tegemoet!

Groetjes Mijke

Hoi Mijke,

Ik zag dat jij ook al op dezelfde posts als mij had gereageerd :slight_smile: Ik wil deze zomer ook graag weer gaan rondtrekken. Het moet low-budget en eventuele combinatie met een taalcursus zou leuk zijn, maar hoeft niet. Belangrijk is wel dat het low-budget is. Zuid-oost Azie valt even af qua bestemmingen, daar ben ik nog maar net geweest. Marokko staat nog hoog op het lijstje, evenals Mexico en eigenlijk in Europa heb ik ook nog heel veel niet gezien. Maar ik ben niet zo moeilijk wat bestemmingen betreft, er is nog zoveel te zien!
Oh ja over mezelf, ik ben 23, studente geschiedenis in Rotterdam en ik ben oorspronkelijk Belgische maar woon/studeer nu dus in Nederland.
Ik hoor graag wat van je! mailen kan op [EMAIL=“anke281@hotmail.com”]anke281@hotmail.com (ook msn).
Groetjes
Anke

Hoi Mijke,

Ik ben katrien, 23 jaar uit Herselt, Belgie! Ik heb de eerste twee weken van juni verlof en zou graag naar Costa Rica trekken voor een 16tal dagen. Ik wil er veel rondtrekken en veel bezichtigen maar ook leren surfen, duiken enz…Een spaanse cursus lijkt me wel tof, ik heb nog 2weken vrij in september mss dat ik dan eentje kan volgen…
Let me know
Mail [EMAIL=“katrien_stalmans@hotmail.com”]katrien_stalmans@hotmail.com

Hai Mijke,

Ik las jouw berichtje en dat komt een beetje overeen met wat ik ook wil.
Een Spaanse taalcursus van 1 of 2 weken en aansluitend nog 2 weken rondreizen. Vorig jaar heb ik in Mexico, Guatemala en Belize gereisd en dat is mij heel goed bevallen. Ik zou nu graag naar Costa Rica willen gaan, maar andere ideeen zijn ook welkom.
Ik ben 23 jaar en studeer aan de Hogere Hotelschool. Ik weet nog niet precies wanneer ik weg kan ivm mogelijke herkansingen, maar ik denk dat vanaf half juli tot half augustus wel lukt.

Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Eva