Hoi reisfanaten,
Komende winter zou ik graag een reis willen maken met een 4wd met daktent door Oman.
De meeste reizen die ik online tegen kom doen hier 10 dagen over. Maar in overleg kan dat ook iets langer. Ik zou maximaal 2,5 week weg willen.
Voor deze reis zoek ik vrouwelijke reisfanaten die mee zouden willen en het leuk vinden om redelijk primitief rond te reizen. Slapen in de daktent en waar we dan ook stranden die dag wat te eten voor onszelf maken en plassen in de natuur.
Zou ook leuk zijn om een groepje van 4 te vormen en een 4wd met 2 daktenten te huren.
Iets over mijzelf, ik ben Karin. Tegen die tijd 41, maar zo ‘oud’ voel ik mij zeker niet.
Ik heb al vele backpack reizen en roadtrips gemaakt op bijna alle continenten. Mijn allereerst grote reis was een jaar door Zuid-Oost Azië, alweer bijna 20 jaar geleden.
Ik laat mijn vriend en dreumes thuis en ga graag met andere vrouwen een mooie reis maken door Oman.
Prijzen voor de 4wd zijn in het hoogseizoen tussen 20 november en 7 januari hoger, dus ik ga liever voor of na die tijd naar Oman.
Ga je mee?