Vrouwelijk reismaatje gezocht! Afrikaans land juli/augustus 2016, +- 4 weken

Ik zoek een leuk vrouwelijk reismaatje die samen met mij ongeveer 4 weken naar een Afrikaans land wil afreizen in de maanden juli/augustus. Om precies te zijn: tussen 16 juli en 22 augustus. Ik ben 24 jaar en heb tot nu toe gereisd in Europa en Zuid-Afrika en ben heel erg toe aan een nieuw avontuur! Ik zit te denken aan landen als Tanzania, Kenia, Madagaskar of Namibië. Ik hoef niet super low budget te reizen, maar zit wel te denken aan hostels (voor de gezelligheid). Ik wil graag het (ei)land verkennen en leuke dingen doen, maar houd er ook van om ergens een paar dagen (of een week) te blijven en te genieten van het ‘gewone’ leven daar. Als ik met iemand op reis ga vind ik het logisch dat je elkaar ook vrij laat in de keuzes van activiteiten en dat je niet altijd alles samen hoeft te doen. Zelf vind ik het wel prettig een bepaald plan te maken vooraf, ook omdat ik dat erg leuk vind om me mee bezig te houden! Maar een strakke planning van dag tot dag hoeft zeker niet. Ik woon in Groningen en het is natuurlijk altijd handig als je in de buurt woont zodat we elkaar eventueel kunnen ontmoeten na mailcontact, maar gelukkig is alles in Nederland te bereizen :wink:

Hai Marrit,

Klinkt erg goed. Zelf ben ik op zoek naar een reismaatje gedurende dezelfde periode. Ik zou graag wat vrijwilligerswerk willen doen… Heb je al wat concretere plannen gemaakt in tussentijd? Is vier weken de max?

Groetjes,

Hooi Vera,

Momenteel ben ik contact met een paar meiden met wie ik wellicht naar Sri Lanka ga. Dat was mijn eerste keus dus daar ga ik nu eerst voor. Misschien spreken we elkaar nog en anders heel veel succes met het vinden van een reismaatje :slight_smile:

Groetjes

Hoi Vera,
Ik heb dezelfde plannen. Heb jij ondertussen al een reismaatje gevonden? Ben benieuwd!

Hai hai!
Nee ik heb nog niemand gevonden met een zelfde soort plannen. Wat zijn jouw ideeen? Leuk zeg, ik hoor graag van je!

Hoi Vera, ik heb je een privé berichtje gestuurd gisteravond. Hoop dat je die goed ontvangen hebt :slight_smile: