Ik zoek een leuk vrouwelijk reismaatje die samen met mij ongeveer 4 weken naar Sri Lanka wil in de maanden juli/augustus tussen 16 juli en 22 augustus. Ik ben 24 jaar en heb tot nu toe gereisd in Europa en Zuid-Afrika en ben heel erg toe aan een nieuw avontuur! Ik hoef niet super low budget te reizen, maar zit wel te denken aan hostels (voor de gezelligheid). Ik wil graag het (ei)land verkennen en leuke dingen doen, maar houd er ook van om ergens een paar dagen (of een week) te blijven en te genieten van het ‘gewone’ leven daar. Als ik met iemand op reis ga vind ik het logisch dat je elkaar ook vrij laat in de keuzes van activiteiten en dat je niet altijd alles samen hoeft te doen. Zelf vind ik het wel prettig een bepaald plan te maken vooraf, ook omdat ik dat erg leuk vind om me mee bezig te houden! Maar een strakke planning van dag tot dag hoeft zeker niet. Ik woon in Groningen en het is natuurlijk altijd handig als je in de buurt woont zodat we elkaar eventueel kunnen ontmoeten na mailcontact, maar gelukkig is alles in Nederland te bereizen
Hoi Marit,
Mijn naam is Sharona, ik ben 24 jaar en woon in Amersfoort.
Ben je nog opzoek naar een reismaatje voor Sri Lanka?
Het lijkt me erg leuk om met je mee te gaan!
Groetjes,
Sharona
Ik heb je een privé bericht gestuurd met mij emailadres!