Ik zoek een leuk vrouwelijk reismaatje die samen met mij ongeveer 4 weken naar Sri Lanka wil in de maanden juli/augustus. Ik ben 24 jaar en heb tot nu toe gereisd in Europa en Zuid-Afrika en ben heel erg toe aan een nieuw avontuur! Ik hoef niet super low budget te reizen, maar zit wel te denken aan hostels (voor de gezelligheid). Ik wil graag het (ei)land verkennen en leuke dingen doen, maar houd er ook van om ergens een paar dagen (of een week) te blijven en te genieten van het ‘gewone’ leven daar. Als ik met iemand op reis ga vind ik het logisch dat je elkaar ook vrij laat in de keuzes van activiteiten en dat je niet altijd alles samen hoeft te doen. Zelf vind ik het wel prettig een bepaald plan te maken vooraf, ook omdat ik dat erg leuk vind om me mee bezig te houden! Maar een strakke planning van dag tot dag hoeft zeker niet. Ik woon in Groningen en het is natuurlijk altijd handig als je in de buurt woont zodat we elkaar eventueel kunnen ontmoeten na mailcontact, maar gelukkig is alles in Nederland te bereizen
Hi Marrit,
Wat een leuk berichtje Ik ben Laura, 29 jaar en woon in de buurt van Utrecht. Afgelopen jaren heb ik al het één en het ander gezien in Azië en dat smaakt altijd naar meer. Dit keer heb ik ook Sri Lanka op het oog voor 4 weken in juli/augustus.
Ik ben het helemaal met je eens eigenlijk. Een planning is fijn om te hebben, maar in de praktijk werkt dat soms anders. Lekker flexibel mee omgaan. Als iets leuk is blijf ik gerust een dag langer hangen. Van mij hoeft het ook niet super cheap. Hostels zijn zeker de plek waar je andere reizigers ontmoet. Dat vind ik zelf erg leuk!
Wat ik verder allemaal wil doen en zien weet ik nog niet zo goed. Daar moet ik me nog in verdiepen. Al ben ik eigenlijk (bijna) overal wel voor in!
Heb jij al een route in je hoofd?
Heé Laura,
Had ik al gereageerd? Zo te zien niet! Misschien kunnen we eens verder mailen om te zien of onze ideeën en reisdata overeen komen.