Begin September wil ik weer eens lekker een tijdje weg om te gaan reisen. Via dit forum hoop ik iemand tegen te komen die zin heeft om gezellig mee te gaan, een deel of helemaal.
Ik heb al het één en ander gezien in Azië; India, Thailand, Nepal en Indonesie. Ik zou nu graag Myanmar, Maleisie en… bezoeken. Echte reisplannen heb ik nog niet kant en klaar.
Ik ben geen luxe reiziger en vind het heerlijk om meer te leren over de cultuur van een land en om tussen de locals te verblijven. De vrijheid om nergens aan vast te zitten en lekker je eigen weg te gaan zorgt altijd voor leuke avonturen!
Natuurlijk is het heerlijk om zo’n lange periode af te sluiten met een aantal dagen aan een lekker strand, juist in wat meer luxe.
Kun jij je vinden in mijn omschrijving en hou je van avontuur? Ben je daarnaast ook nog gezellig, onafhankelijk en ongeveer van dezelfde leeftijd (rond 30-35)? Stuur een berichtje! Wie weet kunnen we in september op avontuur! :chin:
Hoi Lee, je berichtje spreekt me aan. Staat jouw periode sept-nov vast? Ik vertrek zelf begin december naar de Filipijnen. Mocht je onverhoopt nog die richting uitgaan dan hoor ik dat uiteraard graag
Hai!
Bedankt voor je reactie. Mijn reistijd staat helaas vast, ik heb dat een jaar geleden al moeten aanvragen op mijn werk helaas. Als je een maandje kunt vervroegen ga ik graag met je mee naar de filipijnen!
groetjes!!
Hey, mijn reisperiode staat ook al vast. Heb mijn ticket al geboekt. Misschien treffen we elkaar weer op het forum bij een volgende zoektocht naar een reisgenoot…En als je naar de Filipijnen bent geweest en je hebt tips…let me know
Ik ben ook van 1980 ;-). Mijn plannen liggen nog niet vast, heb enkel nog maar ideeën. Iou in september liefst eerst naar japan/china willen omwille van het weer. Als jij daar ook graag naartoe gaat, let me know!
Daarna zou ik naar het vietnam, willen afzakken om later naar India te gaan (zowel noord als zuid) en dan vrienden bezoeken in abuh dhabi, en jordanië.