Voor mijn moeder zoek ik een reismaatje. Ze heeft even geen zin in een rondreis met meerdere mensen, maar wil lekker lui naar de zon. Waar? Dat hangt nog een beetje van de eventuele reisgenoot af. Canarische eilanden, Dubai, Dominicaanse republiek, Gambia, roept u maar…
Mijn moeder is weliswaar 71, maar erg vlot en jong voor haar leeftijd. Groot gevoel voor (geen platte) humor en een spirituele instelling.
Beste mevrouw,
Ik ben Hans een deftige vrolijke 41jarige man woonachtig in het Antwerpse Lint en vertrek op vakantie naar Egypte,
mijn vrouw kan niet mee spijtig genoeg!!:(door werk) zijn koppel 18jaar samen Alleen is maar alleen:(,nu ben ik op zoek naar een reispartner die graag mee wil naar Egypte hurghada elgouna belgian three corners all in,gelegen in een prachtig 4 sterren hotel,1persoons kamer
boeking door Hans. Voor een reisperiode van 10 dagen/ 9 nachten,vertrekperiode zaterdag 24 november 2012 tot maandag 03
december 2012.
Doel van de reis: baterijtjes opladen,lekker vroeg uit de veren om als 1ste het zwembad in te duiken, morgendzon prachtig
dat is voor mij vakantie:) een lekker ontbijt met een rustige aangename reisgenote en de dag kan niet meer stuk, wie wat hoe
dagindeling is heel belangrijk, pas mij heel rustig aan, geniet ik en duurt de dag heel lang superrrr…
Ook houd ik niet van platvloerse praat ben ik niet aan gebonden en spiritueel zegt mij niets, een goed boek
vindt ik daarentegen leuker.Gewoon genieten van zon zee en op tijd en stond een drankje,en een goed boek )dat is vakantie:))
Geef maar een seintje, zodat we snel kunnen vertrekken, groeten Hans Bellens
Hallo,
Ik ben een vrouw ik wordt 3 december 56 jaar,ik ben allenstaand. Ik zou ook nog graag even in de warmte willen zijn.
Maar ik wil wel graag in Europa blijven.Canarische eilanden ben ik nog nooit geweest lijkt me wel leuk.Het is voor mij geen probleem dat iemand ouder is ik kan goed met oudere mensen opschieten. Ik ben woonachtig in Amsterdam.De reis moet wel betaalbaar zijn.
als je interesse hebt mail mij dan even dan kunnen we elkaar eerst spreken en eerst ontmoeten.Ik ben niet lesbisch.
vrgr
Hallo, ik ben een vrouw van 66, en zie een rondreis ook even niet zitten. Even naar Gambia daarentegen lijkt me fantastisch. De Canarische eilanden zie ik wat minder zitten. Ik zou je moeder graag willen ontmoeten om te kijken of we elkaar zien zitten. ik heb zeker ook gevoel voor humor, heb veel gereisd en sta open voor andere reisbestemmingen.
Ik hoor het wel.
mvg
inge
Hallo MJ Halman, je beschrijft je moeder als een aangename dame die prettig is in de omgang. Ik ben zelf ook vrij spiritueel aangelegd. Maar helaas kan ik niet mee op vakantie. Ik wil wel voorstellen om voor je moeder de vakantie te boeken. Ik ben zelfstandig reisagent, aangesloten bij The Travel Company en daardoor kan ik veilig alle vakanties, wereldwijd, boeken. Ik ben zelfstandig en daarom probeer ik mezelf ook te promoten.
Er zijn werkelijk heerlijke hotels, kleinschalig of juist zeer uitgebreid en ik vind altijd voor iedereen de ideale vakantie. De enige kosten zijn 30 euro administratiekosten per boeking, verder geen verrassingen. Meer info op www.halisetours.com of via e-mail info@halisetours.com of via mobiel 0625-448870. Hopelijk vinden jullie iemand om samen op reis te gaan! Tot gauw! Groetjes, Lis
Sorry Hans. Ik heb het mijn moeder voorgelegd, maar ze wil iet naar Egypte. Is daar al geweest en zoekt iets anders. Veel plezier als jij wel gaat.
De Canarische eilanden zijn super in de winter en ook relatief dichtbij (ca. 4,5 uur vliegen) maar denk ook even aan de volgende bestemmingen: Kaapverdische Eilanden, Zanzibar (Tanzania), Dubai, Oman, Israël, Curaçao, Cuba, etc. Ze kan ook eventueel een cruise overwegen, is ook erg leuk. Cruisen kan overal ter wereld, bv. naar het Caraïbisch gebied of het Midden-Oosten. Ze kan ook vanaf Nederland op het cruiseschip stappen en zowel het Noorden (Scandinavië, Rusland, …), het Westen (Engeland, IJsland, …) als het Zuiden (Spanje, Portugal, Italië) ontdekken.
En alles is uiteraard te boeken via mij. Zie mijn eerdere reactie.
Groetjes,
Lis
www.halisetours.com
Hallo, ik hoorde gisteren dat Gambia een bepaalde naam heeft. Dat wist ik niet en dat zou zeker niet de reden zijn waarom ik daar naartoe zou willen.
't Zou fijn zijn op z’n minst een antwoord te krijgen.
mvg
inge
Er zijn altijd wel vrouwen die naar bepaalde landen gaan om zogezegd mannen te zoeken waarmee ze sex hebben. Maar dit is niet bepaald Gambia. Dit wordt ook gezegd over landen als Zuid-Afrika, Kenia, Ghana maar ook Turkije bijvoorbeeld. Als jij niet die intenties hebt wanneer je naar een bepaald land gaat, zal je daar ook geen last van hebben zou ik zeggen.
Dat is ook zeker niet de bedoeling van mijn moeder… Ik veroordeel niemand hoor die dat wel zoekt, maar mijn moeder wil gewoon naar de zon.
ik ook.
Zie je privebericht…
Loop ook met plannen rond maar alleen zie ik er tegenop.
Warme persoonlijkheid van 69 jaar wil ook wel overwinteren in Spanje.
Zie Facebook nellie bij de sluis Harlingen
MVG Nellie