Zonvakantie mei 2012

Hallo Allemaal!

Ik wil graag in mei een weekje naar de zon boeken maar ga liever niet alleen, mijn vriendinnen zijn allemaal gesetteld of hebben geen tijd/geld daarom probeer ik het is via deze weg! (ik kan helaas alleen in mei! in de zomer kan ik niet weg).
Ik ben een rustige, relaxte meid van 28 jaar uit de buurt van utrecht. Hou van lekker relaxen op vakantie maar vind ook wel leuk om wat te zien met excursies enzo. Verder hou ik van zon/zee/strand, lekker uit eten, shoppen, stappen, kortom gewoon gezelligheid en even weg uit nederland.
Lijkt dit je ook wel wat reageer dan!
Liefst vrouwelijke reisgenoten van ong. mijn leeftijd.

Groetjes Eline

Hallo Lientje,

Ik ben Esmiralda, 23jaar en woon in Antwerpen.

Ik zou ook héél graag een weekje naar de zon gaan in mei, welke bestemmingen heb je in gedachte???

Groetjes,

Esmiralda

Heey Esmiralda,

Leuk dat je reageert!
Ik vind alles leuk als de zon maar schijnt dus maakt me eigenlijk niet heel veel uit. Zit zelf te denken aan portugal, spanje, italie of griekenland.
Wat had jij in gedachten?

Groetjes Eline

Heey,

Ik dacht eigenlijk aan Aruba, Bonaire of Gambia omdat ik al heel wat goede deals heb gezien via arke.nl en dan kost zo’n weekje (9dagen) ongeveer €550!
Reizen binnen Europa zijn bijna even duur als een reis naar verre oorden, vandaar dat ik wel liever iets verder ga.

Laat maar iets weten!

Groetjes,

Esmiralda

Heey,

Het lijkt me wel super om nog een keer naar gambia te gaan of bonaire of ergens die kant uit. Curaqao en aruba ben ik wel al geweest.
Het enige waar ik tegenop zie is de lange vliegreis en omdat het dan maar voor een weekje is ben je wel erg lang aan het reizen, gambia is volgens mij wel wat dichterbij als bonaire/aruba dus misschien kunnen we daarnaar kijken?
Ik ben in principe overal wel voor in dus als het klikt tussen ons komen we daar denk ik wel uit.

Groetjes!

Hey,

Super dat je dit leuk vind, Gambia is 6u vliegen!

Misschien is het makkelijker om te praten of berichtjes te sturen via facebook?
En zo heb je ineens een beeld van wie ik ben :slight_smile:

Groetjes,

Esmiralda