Hallo,:dag:
Het klikt mischien wel raar maar mijn vraag is wel heel dom ook nog hihi lol.
Maar ik heb gehoord als je een Buddha Tatoo heb maakt niet uit waar dat je dan in de bak daar komt om dat het oneerbarend is klopt dat!!!
Want ik wil niet graag daar vast komen tezitten omdat ik wel zo’n tatoo heb.
\Wie kan mij naar nu ff een goed over in ligten Groetjes Me.:wub:
?!?!?!!? Heb hier zelf nog nooooooooooooit iets van gehoord !
Ik heb je posting in ieder geval even verplaatst, want deze stond tussen ‘Het laatste Thailand-nieuws’, dus niet in het correcte subforum.
:chin:Geachte,Iedereen beslist zelf over zijn eigen lichaam,maar ik zelf zou het nooit overwegen om een tatoo te plaatsen,laat staan een boedha tatoo,of dat oneerbaar is?om eventuele problemen te vermijden zou ik die tatoo camoefleren als je bij de immegratie dienst komt!Of je een celstraf kunt krijgen???tja??Dit is ook geen alledaagse vraag.Mijn vraag aan u waarom een boedha tatoo?geloof jij in boedha?Met beleefde groeten/Georgessiam.
Over het algemeen vinden de traditionelere/oudere Thai tattoos geen goed idee, en al helemaal geen vrouwen met tattoos. Waar je het idee vandaan haalt dat ze je daarvoor in de gevangenis zouden stoppen is mij een raadsel. Wat ik me ook wel afvraag is waarom laat je een Buddha op je tatoeren als je geen buddhist bent ?
Over het algemeen vinden de traditionelere/oudere Thai tattoos geen goed idee, en al helemaal geen vrouwen met tattoos.
Ligt helemaal aan de achtergrond van de Thai. In Isaan bijvoorbeeld komen heel veel tattoos voor, zowel bij oud als jong, zowel bij man als vrouw.
Zoals Steven al aangeeft, zijn er genoeg oudere Thai die geen probleem hebben met tattoos. Heb voldoende oudere Thai gezien die vol zitten met (traditionele) tattoos over hun hele lichaam.
En daarnaast is ze misschien wel boeddhist, dat geeft ze niet aan in haar post (maar lijkt me verder ook niet relevant).
het maakt toch niks uit waarom ze een buddha heeft op haar lichaam.
waarom laten sommige mensen een dier tattoeren? omdat ze het mooi vinden.
ik vind het persoonlijk ook erg mooi.
ik heb een grote tuinposter van Buddha en ik ben geen boeddhist.
zou het zelfde zijn dat men geen auto als tattoo mag hebben als je geen monteur bent.
de vergelijking gaat misschien een beetje mank, ik zou eerder aan de vergelijking denken dat je niet gelovig bent en dan een afbeelding van jezus op je lichaam zou zetten. Bovendien zegt er niemand dat het niet mag…
Ik heb zelf ook tattoos en heb gemerkt dat er niet altijd even positief naar wordt gekeken, met name door oudere Thai, hoe het in isan zit weet ik niet.
waarom zou de vergelijking mank zijn, alleen omdat het geloof betreft?
in principe komt het op het zelfde neer.