Vrijwilligerwerk

Ik ben opzoek naar vrijwilligerwerk in europa vanaf augustus.
Ik spreek een beetje engels en hoop door een tijdje naar het buitenland te gaan, dat de taal beterder word.

Ik ben opzoek naar bv. een boerderij of camping waar ze hulp nodig hebben. Zoals het verzorgen van dieren, tuinieren of onderhoudswerkzaamheden tegen kosten en inwoning.
Als iemand iets weet dan hoor ik het graag!

Heey,

Ik ben op Saba geweest, heb daar 2,5 maand op een Ecolodge gewerkt.

Erg leuk moet ik zeggen. Je betaald je reis zelf, voor de rest krijg je kost en inwoning + fooi.

http://www.ecolodge-saba.com/

Dis de site, ik heb het toen gevonden via www.Joho.nl, daar info aanvragen en dan kun je mailen…
Alleen je kunt ze ook rechtstreeks bellen of mailen^^.

De eigenaar spreekt Nederlands, zijn vrouw is Amerikaans.

Zal er verder even kort wat over vertellen,

Het is een ecolodge, het zit halverwege Mt. Scenery, dus echt in het regenwoud. Er is een weg naartoe en dan vanaf de weg is het een rotspad naar de ecolodge zelf.

Het zijn ik meen 12 hutjes/huisjes, met hangmat, toilet, enz. En er zit een restaurant bij^^ Je werkt vooral in het restaurant, in de bediening, keuken… helpen met bereiden van maaltijden, in de groentetuin, kruiden plukken, dat soort dingen^^
En met de quad naar weg, bijv. bagage ophalen en wegbrengen voor mensen, boodschappen ophalen.

Ze koken op gas, er is een aggregaat maar voor de rest is er (nog) geen stroom. Douche is grappig, er liggen buizen op het dak^^
en die vul je en als de zon schijnt heb je rond een uur of 4 's middags warm water!
Voor de rest is het koud. Je kan wel water koken/verwarmen en dan in een douchezak doen. Alleen daar moet je net zin in hebben^^

Het is een erg mooi eiland, je kan er mooi wandelen, duiken, voor de rest zou ik zeggen kijk op de site^^

voor foto’s zie hier! Hyves Games

Kijk of je het wat vind^^ en mail zou ik zeggen^^!

1 like