Vrijwilligerswerk gezocht in Europa

Hallo, ik ben op zoek naar vrijwilligers werk in Europa. Zoek iets niet commercieels. Denk aan een (zorg)boerderij. Werken in de natuur. Met mensen en of dieren. Ben een ned man van 42 jaar. Alleenstaand. Heb een zeer druk en interessante carriere achter de rug. Wil het nu is over een andere boeg gooien. Meer genieten van mensen, cultuur, natuur en dieren. Zoek dus een mooie rustige omgeving. Vind het prima om mijn handen uit de mouwen te steken. Hou niet van stil zitten. Kan veel. Klussen, koken, tuinieren. Goed met mensen omgaan. Interesse in andere culturen, leefvormen. Ben niet op zoek naar commerciele organisaties die vrijwilligerswerk aanbieden. Ik spreek goed Engels en Nederlands en wat Frans. Zou het ook evt leuk vinden om mijn Frans te verbeteren of om Duits te leren. Ik hoor graag van u.
Gr,
Ronald.

Beste Ronald,

Wat een leuke advertentie! Je bent van harte welkom op Brénazet! Kijk eens op onze site http://www.brenazet.nl Wij hebben een heleboel te doen hier en we vinden het heel fijn als iemand ons een handje helpt! Wij hebben een terein van 2,5 hectare, tuin en moestuin, beesten, veel schoon te maken en te klussen. Het is hier gezellig en we eten meestal twee keer per dag warm, je mag altijd mee eten!
We horen graag van je, Mariken en Ron

kijk een op helpx.net of op workaway.info, hier vind je hele leuke plekken waar je kan werken tegen kost en inwoning. Ik denk dat het aanbod heel goed aansluit op wat je zoekt.

Hoi Mariken en Ron, Wat een paradijs daar bij jullie :-). Ziet er erg aantrekkelijk uit. Even voor de duidelijkheid, ik zoek wel vrijwilligerswerk tegen kost en inwoning, was dat duidelijk? Gr, Ronald.

Vanzelfsprekend! Op de site http://www.brenazet.nl kun je ons email adres en telefoonnummer vinden onder contact, als je geïnteresseerd bent kunnen we eens verder overleggen, we hopen snel van je te horen! Hartelijke groeten, Ron en Mariken

Ook bij Bed and Breakfast Villa Lavanda - Villa op het platteland van Puglia in Zd.Italie, is dringend behoefte aan een goede zelfstandige klusser.

Rustige omgeving, 4 honden, 2 katten.

We zouden heel blij zijn met je hulp.

www.villalavanda.eu

of [EMAIL=“workingguest@tiscali.it”]workingguest@tiscali.it

Ciao,

Jenny