Vrijwilligerswerkorganisatie

Hallo,

Is het mogelijk om op deze website een vrijwilligersorganisatie in beeld te brengen?

Met vriendelijke groet,

Irene Klaassen

Hoi Irene,

Uiteraard is dit mogelijk! Leuk dat jullie hier interesse in hebben.

We kunnen jullie uitgebreid onder de aandacht brengen van onze 200.000 bezoekers :slight_smile: Voor vrijwilligerswerkorganisaties bestaat er hiervoor het Samenwerkingsverband Vrijwilligerswerk. Hiermee kun je maandelijks nieuws, projecten, vacatures of andere informatie over jullie organisatie op Wereldwijzer zetten.

Heb je een e-mailadres of telefoonnummer waarop ik je kan bereiken? Als je interesse hebt in het bovenstaande, kan ik je wat meer informatie toesturen.

Ik hoor het graag!

Groet,

Bastiaan

Hoi Irene,

Had je van Bastiaan nog informatie ontvangen? Je kunt de info over het online samenwerkingsverband voor organisaties die vrijwilligerswerk in het buitenland aanbieden ook hier vinden: www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=173725

Hallo,

Ja ik heb de informatie ontvangen. Helaas zijn wij een NGO en hebben we nog geen geld beschikbaar om onze organisatie op de kaart te laten zetten.
Toch bedankt voor jullie reactie.

Groetjes,

Irene

Hoi Irene,

Wat is de naam van jullie organisatie? En hebben jullie een website?

Groet, Jeroen

De naam is volunt2thai en de website is:

Groetjes,

Irene

Dat ziet er goed uit, fijn dat jullie hiermee bezig zijn. Mochten jullie in de toekomst ook willen toetreden tot het online samenwerkingsverband, dan kun je gewoon hieronder reageren of een nieuw berichtje starten. Succes!

Groet, Jeroen