Vrijwilligerswerk

Hoi allemaal,

In september ben ik in Ecuador, ik wil 3-4 wkn in de amazone gaan werken als vr williger. Ik kwam n hele leuke site tegen, nl. www.ecoletravel-ecuador.com
Dit is een van oorsprong NL reisagentschap in Quito, en is onderdeel van Ecole Travel Costa Rica. Heeft iemand hier ervaring mee? Zo ja, dan ook een e-mailadres, omdat ze via hun site slecht bereikbaar zijn. De site ziet er overigens schitterend uit.

Gracias y saludos,
Bert

Hallo Bert,

Ik heb zelf afgelopen september een rondreis Ecuador gedaan met Fox en deze werken samen met Ecole travel.
Ik ben van plan in maart terug te gaan, geen georganiseerde reis meer, maar spaanse lessen volgen en waarschijnlijk ook vrijwilligerswerk

ik heb via onze reisleidster het adres van ecole travel en ook verschillende mailadressen

Stuur me even een mailtje en ik zal ze je doormailen
Groeten
Marjan
padi_2000@hotmail.com

hoi bert !
afgelopen jaar ben ik in ecuador geweest voor talencursus+vrijwilligerswerk en dat had ik georganiseerd via ecole! ze hebben echt suuuuperveel projecten en ze zoeken de projecten goed uit, als het niets is dan halen ze het uit het programma. de projecten in de jungle zijn volgens mij echt goed. sommigen zijn wel afgelegen enzo, maar daar lichten ze je van tevoren goed over in. zelf heb ik een sociaal project gedaan en een natuurproject dat na mij geschrapt is dus kan je daar niet echt veel mee helpen. ik ben wel op establo de tomas (project in de jungle) en aldea salamandra (tussen kust en bergen) wezen kijken en zag er allebei goed uit. wat ik je wel kan aanraden is te zorgen dat je met meerdere vrijwilligers geplaatst kan worden. alle projecten (zeker natuur projecten) zijn ineens een stuk minder leuk als je er in je eentje aan het werk bent kan ik je vertellen.
de mensen die alles organiseren zijn superaardig en zoeken heel veel voor je uit. ook andere dingen dan vrijwilligerswerk. je kan er ook altijd terecht als je allang geen vrijwilliger meer bent voor wat je maar wilt en ze organiseren veel leuke dingen. het emailadres wat ik heb is van wytze of lydia (de nederlanders achter ecole) , maar dat zijn dezelfde als die op de site staan.
succes ermee en als je vragen hebt kun je altijd mailen. en veel plezier !!! groetjes!