Vrijwilligerswerk Peru/bolivia

Hallo,

ik ben op zoek naar vrijwilligerswerk in Peru en/of Bolivia. Het liefst iets in het regenwoud (natuurbeheer of zoiets), maar alle info is erg welkom. Wie kan me helpen aan informatie?

groeten Douwe

hallo
ik lees net je berichtje en ik heb een emailadres van iemand uit peru die daar een spaanse school heeft en je kan daar geloof ik ook vrijwilligerswerk doen. mail hem eens je moet wel in het engels schrijven!
<britanicoaqp@hotmail.com>
succes groetjes cindy

Zie Yahoo | Mail, Weather, Search, Politics, News, Finance, Sports & Videos voor vrijwilligerswerk in de boliviaanse jungle op de weg tussen cochabamba en trinidad. Er wordt wel van je verwacht dat je hard werkt (minimaal 2 weken, 10 uur per dag) Het is een dierenopvangcentrum en kost (vrijwel) niets.

Hoi,

Ik weet niet precies waar je naar op zoek bent, maar ik heb ook vrijwilligerswerk in Bolivia gedaan. Ik ben meegeweest met de stichting World Servants (www.worldservants.nl) en ben daar met 35 andere Nederlanders 3 weken bezig geweest met de bouw van een kliniek. Het was echt een fantastisch project! Als je er meer over wilt weten moet je maar es op de site gaan kijken.

Groetjes, Marjon