Vrijwilligerswerk met GoodWorkGhana

Hoi allemaal

Allereerst ontzetten bedankt voor alle interesse vanuit dit forum.

Mei 2008

Na een fantastisch jaar in Ghana beginnen we nu aan het volgende seizoen. En wat voor eentje! in juni starten we met een stel vrijwilligers de bouw van een kinderopvangtehuis, Afgelope winter hebben we een kleuterschooltje gebouwd waarvan de officiele opening deze maand gepland is.

Vanaf het najaar hebben we dus een stel nieuwe plekken voor vrijwilligers in deze gloednieuwe gebouwen. Onze andere projecten zijn natuurlijk net zo leuk en verdienen uiteraard dezelfde aandacht, werken in weeshuizen, kinderopvang, scholen, gezondheidszorg, gehandicapten actieviteiten en natuurlijk onze werkplaats voor productontwikkeling. Veel contact met andere vrijwilligers van onze organistie en gezellige weekeinden bij ons op de compound in Kumasi.

Heb je nog geen (na)zomerplannen ? misschien is een tijdje in Ghana dan helemaal zo gek nog niet!

Alle informatie kan je natuurlijk vinden op onze website.
Groetjes en misschien tot in Ghana

Marlieke

Het GoodWorkGhana team
www.goodworkghana.org
[EMAIL=“info@goodworkghana.org”]info@goodworkghana.org

hallo,

zijn hier ook kosten aan verbonden?
en over wat voor een periode spreken we hier?

gr bart

Hallo,
Ik heb dezelfde vragen als Bart. Ik ben op zoek naar vrijwilligerswerk vanaf 1 juni 2008, voor 1 of 2 maanden. Ik heb al wel op jullie site gekeken, maar is het mogelijk wat meer info te geven, bv via post?
Thanks,
Marije

Hoi Marije,

uit kosten overweging versturen we geen informatie per post.
Alle belangrijke informatie staat op de website en die houden we wekelijks up to date.
Ons minimum traject duurt 2 maanden. In juni 2008 zitten we helaas al volgeboekt. Onder agenda op de website kan je zelf zien op welke data er nog plaatsen zijn.

Bedankt voor je interresse en wie weet tot in Ghana!

mvg Het GoodWorkGhana Team