Vrijwilligerswerk met baby's

Hoi allemaal,

Ik ben al heel lang opzoek naar een weeshuis (het liefst in Azie) dat zich richt op jonge kinderen (0 tot 2 jaar). Heeft iemand van jullie daar ervaring mee of weten jullie een leuk project waar ik als vrijwilliger aan de slag kan?
Ik had bij WLS een project gevonden waar ik heel enthousiast over was, met de nadruk op was, want ik heb gelezen dat WLS het geld dat ze verdienen aan de vrijwilligers niet op een manier besteed zoals ik het zou willen. Dus via WLS wil ik zowiezo niet gaan.

Als het kan zou ik ook graag de kosten willen drukken. Ik vind het helemaal niet erg om een bijdrage te leveren aan een project maar ik wil wel zeker weten dat het ook echt op een goede plek terecht komt, en dat het niet gebruikt word om een kantoor in te richten van een of andere hoge pief van zo’n bemiddelingsorganisatie.

Verder is de enigste ‘vreemde’ taal die ik spreek Engels, dus ik zou graag een project willen waar ik me met die taal kan redden.

Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt.

Groetjes,
Tessa.

Hoi Tessa,

Ik help je graag verder met informatie en mogelijkheden om vrijwilligerswerk te doen met (wees)kinderen, maar kan dit alleen doen over vrijwilligerswerk in Oeganda. Je schrijft dat je het liefst naar Azie wilt gaan, maar sta je er voor open om vrijwilligerswerk in Afrika te doen? Zo ja, help ik je graag verder. Zo nee, kan ik helaas niks voor je betekenen, maar wens ik je natuurlijk het allerbeste!

Groet,
Niki

ICU Volunteering Coordinator

Hoi Niki F,

Ik sta er voor open, maar ik wil wel heel graag met baby’s werken, kan dat wel?

Groetjes,
Tessa.

Hoi Tessa,

Leuk dat je ook voor Oeganda openstaat; het is een prachtig land. Er zijn misschien wel mogelijkheden om met baby’s te werken, dat zal ik voor je uitzoeken. Kun je mij een mail sturen op niki@icuganda.org? Dan heb ik jouw e-mail adres en kunnen we per mail verder contact hebben.

Groet,
Niki

Hallo Tessa,

Hier in Huancayo, in Peru hebben we een project waar je met baby’s kan werken.

Groetjes,
Eva

Hoi Eva,

Bedankt voor je reactie, maar ik denk dat je daar Spaans voor moet kunnen of niet?

Groetjes,
Tessa.

Hey Tessa,

Projects Abroad biedt vele projecten in Azië aan waar je vrijwilligerswerk met kinderenkan doen; in weeshuizen, kleuterscholen, opvangcentra, enzovoorts. Wil je echt specifiek met baby’s werken, dan kan je die voorkeur opgeven op het inschrijfformulier en dan wordt bekeken wat mogelijk is. Mongolië en Vietnam komen in ieder geval al in aanmerking!

Zegt het je iets? Neem dan zeker eens een kijkje op onze website, meld je aan voor een van onze infodagen en/of stuur een mailtje naar [EMAIL=“info@projects-abroad.nl”]info@projects-abroad.nl met al je vragen!

Succes en veel plezier!