Heb je interesse in vrijwilligerswerk in Kenia?
Vind je het leuk om met kinderen te werken?
Wil je meer weten over het kindertehuis /weeshuis van Shade Children Foundation in Thika, Kenia?
Lijkt het je leuk om een aantal weken tot max 3 maanden in Kenia te leven en helpen in Shade en haar projecten (o.a. schooltje in de slums)
Kijk dan op www.Shadechildrenfoundation.nl
Je bent van harte welkom.
Heb je vragen? Ons mailadres staat onder ‘contact us’ op de website.
Het bestuur van SCF,
Naftali, George, Teresa (Kenia), Cathy (UK/Spanje) en Dina (Ned.)
Beste mensen,
Zojuist heb ik nieuwe foto’s en laatste info op de website geplaatst.
Wij zijn op zoek naar vrijwilligers voor de periode december/maart.
Interesse? Laat het ons weten!
kwaheri,
Dina van Doesburg
De eerste vrijwilliger vertrekken deze maand richting Kenia. Veel Nederlandse bezoekers hebben Shade al een bezoek gebracht en kijken hier met veel plezier op terug.
Er moet nog veel gebeuren en aangeschaft worden, maar Shade House is klaar om jullie te ontvangen.
Wil je een geweldige, verrijkende ervaring opdoen, en gelijk de 15 kinderen van Shade een kans geven om op een veilige plaats op te groeien en zich te ontwikkelen?
Dan ben je welkom Shade, Thika, Kenia www.Shadechildrenfoundation.nl
Wil je meer lezen over de ervaringen van vrijwilligers in Shade House?
Kijk dan op: juliettepolgar.waarbenjij.nu
Veel leesplezier
Dina van Doesburg
shadechildrenfoundation.nl
beste mensen,
de zomer is natuurlijk een geliefde periode voor studenten, etc om te reizen. Voor de maand juli hebben we dan ook nog maar 1 plaats. In juni en augustus kunnen we nog wel vrijwilligers verwelkomen.
Kwaheri,
Dina van Doesburg
shadechildrenfoundation.nl>>>
Zie ook Dinavandoesburg.waarbenjij.nu, voor mijn eigen verslag. Of voor wat foto’s: facebook
Op de website Shadechildrenfoundation, staat ook een verslag van onze eerste vrijwilliger. Verslagen van de andere volgen binnenkort.
Kwaheri,
Dina
De website is inmiddels weer geactualiseerd met veel foto’s en berichten.
Vanaf half augustus kunnen we nog vrijwilligers gebruiken. Voor de maand september hebben we al een aanmelding. Wanneer je het fijn vindt om van tevoren al contact met haar te hebben, kan ik dat regelen.
Heb je vragen of wil je meer informatie? Mail dan naar Shadechildrenfoundation.hotmail.com