Vrijwilligerswerk in weeshuis Amman, Jordanië

Mijn naam is Marjolein Kruijs, ik ben 23 jaar en werk als hbo-verpleegkundige in de thuiszorg. Ik heb me enkele weken geleden opgegeven voor onderstaand project en ben nog steeds razend enthousiast! Er hebben zich reeds 4 mensen aangemeld voor dit project, alleen… er zijn nog 3 extra aanmeldingen nodig om het project doorgang te kunnen geven! Dus ben jij op zoek naar een kortdurig vrijwilligersproject in het Midden-Oosten? Lees dan even onderstaande advertentie!

Lijkt het jou leuk om vrijwilligerswerk te doen in het Midden-oosten?! Dan is dit je kans! Via IVO (International Volunteer Organization) kan je 2 weken vrijwilligerswerk doen in een weeshuis in Amman (Jordanië)!

IVO is Amaidi’s eerste partner in Jordanië en we zijn zeer te spreken over het contact dat we hebben met Yahia. Wij nodigen jullie daarom uit om deze geweldige kans te grijpen en twee weken naar Jordanië te reizen!

Wat je gaat doen?
Je zal de staf van het weeshuis helpen met hun dagelijkse taken. Daarnaast zal je de kinderen van het weeshuis onderwijzen, met ze spelen, hen vertellen over de Nederlandse cultuur en ze mogelijk wat Nederlandse woorden leren. IVO zal ook enkele trips organiseren naar ‘must-sees’ in het land, zoals de Dode zee, Madaba en Jerash. Plezier gegarandeerd!

Wat vragen we van jou?
Naast een goede motivatie om met Jordaanse kinderen te werken zijn er twee vereiste; je moet Engels spreken en ten minste 18 jaar oud zijn. Als vrijwilliger zul je 12 dagen in het weeshuis helpen van 14 tot 25 januari 2014. De kosten hiervan zijn €100 en kunnen ter plekke worden betaald. Dit bedrag is inclusief accommodatie, eten, vervoer in Jordan en de uitstapjes die zullen worden georganiseerd. De groep zal uit maximaal 10 vrijwilligers bestaan.

Lijkt het je leuk om Jordanië, Amman, Yahia en de kinderen van het weeshuis te leren kennen? Geef je dan nu op! Je kan een mail sturen naar enjoyyourlife2020@gmail.com (in het Engels) en vragen naar een inschrijvingsformulier. Mocht je nog vragen hebben kan je die ook stellen aan Yahia.