Vrijwilligerswerk in het noorden van Peru!

Zou jij het leuk vinden om een aantal weken of maanden als vrijwilliger in Peru te werken? Susan van der Wielen woont samen met haar Peruaanse man en twee zoontjes in Celedín. Ze is op zoek naar enthousiaste vrijwilligers die het leuk vinden om bijvoorbeeld Engelse les te geven of met kinderen te werken. De lokale bevolking kan zich inschrijven voor Engelse les en de opbrengsten gaan naar Projecto Yannick. Met dit project wil Susan ouders in Peru informeren over kinderen met handicap. In Peru denken mensen vaak erg negatief over kinderen met bijvoorbeeld het syndroom van Down. Je hoeft niet perse Spaans te spreken. Vooral pedagogen, fysiotherapeuten, logopedisten of studenten in deze richting erg gewenst zijn. Interesse? Kijk eens op de site www.celendinperu.com of stuur mij een berichtje!

Hallo,

Ik ben zeer geinteresseerd in deze kans. Het lijkt me ontzettend leuk!
Ik ben Iris. 20 jaar en kom uit den bosch/ nederland. Ik ben onlangs gestopt met alles om mijn leven een hele andere draai te geven en iets totaal anders te gaan doen. Ik ben dus op zoek naar een geweldige ervaring en als je hierbij nog iets kan doen voor andere mensen is dat helemaal super!

Ik spreek zelf een aardig woordje engels en denk dat dit enorm leuk is om te kunnen doen.

Ik zou graag iets van je horen als je nog steeds op zoek bent naar vrijwilligers!

Groetjes Iris :smile:

Hallo Dineke,

Wat een leuk project!
Ik ben Janneke Hendriks, 25 jaar en sinds 4 jaar werkzaam in het speciaal onderwijs. Ik ben van plan om komend jaar op reis te gaan en ben nog op zoek naar vrijwilligerswerk.
Ik hoor graag wat van je!

groetjes Janneke

ik ben er ook geweest!! zeer zeer zeer leuk! hele bijzondere ervaring! het si wel fijn als je niet de enige vrijwilliger bent want er zijn daar bijan geen toeristen. mail susan anders gewoon even. die heeft alle info. kijk op de site en dan bij contact. [EMAIL=“info@celendinperu.com”]info@celendinperu.com.

succes!!

voor evt vragen: [EMAIL=“lottevangrotel@hotmail.com”]lottevangrotel@hotmail.com