Aanbod vrijwilligerswerk: Basisschool en/of weeshuis in Peru

Lijkt het jou leuk om komende zomer een paar weken in Peru vrijwilligerswerk te doen? Ben jij iemand die het leuk vindt om:

  • Te werken met kinderen
  • Les te geven op het gebied van onderwijs en sport
  • Het bijhouden van onze social media kanalen om jou ervaring te delen met anderen
  • De Spaanse taal te leren
  • Je aan te passen aan een andere cultuur?

Als je jezelf hierin herkent stuur dat een prive bericht voor meer info!

Gr,

Bart

Mijn naam is Dorien. Ik ben 19 jaar en ben binnen 2 maanden afgestudeerd als opvoedster. Het vrijwilligerswerk dat u aanbiedt spreekt mij aan. Ik wil voor ik vast ga werken in Nederland wat meer ervaring opdoen. En de andere cultuur leren kennen. Ik wil vrijwilligerswerk doen in een school als sportleerkracht of als opvoedster in het weeshuis voor enkele weken. Zou u mij wat meer informatie kunnen geven over het project? wanneer het doorgaat, voor hoe lang, wat ik moet doen, hoe ik er naartoe ga gaan? etc.
alvast bedankt.
Vriendelijke groeten, Dorien.

Hey Hallo,

Zal even een korte introductie geven, ik ben Tess Hofland, 23 jaar, wonende in Nederland - Tilburg, heb vanaf eind Mei t/m begin November 2012 gewerkt en gewoond in Portugal, heb werk gedaan op commissie voor een toeristisch bedrijf, verkoop van tickets en dergelijke. Desondanks heb ik enorm veel kennis opgedaan. Sinds ik terug ben kan ik niet wachten om weer zo’n avontuur mee te maken, ik heb een enorme affectie om met kinderen te werken, ik kan me helemaal inleven in hun wereld en kan enorm genieten van de puurheid en eerlijk van een kind. Ook vind ik Zuid-Amerika te gek, mijn vader is Portugees dus het leren van de spaanse taal zal voor mij niet al te moeilijk zijn, ook daar sta ik natuurlijk 100% voor open. Zou je mij meer informatie kunnen geven over de datum’s, eventuele kosten die eraan verbonden zijn?

Met vriendelijke groet,

Tess Hofland

Hai,

Mijn naam is Hannah van der Vegt, 19 jaar en ik kom uit Apeldoorn, Nederland. Ik ben net terug uit Lech, Oostenrijk waar ik drie maanden als babysitter heb gewerkt en werk momenteel weer fulltime in een pannenkoekenrestaurant in de buurt van Apeldoorn om geld te sparen voor de volgende reis. Over een maandje ga ik een korte cursus Spaans in Barcelona volgen. Ik ben al een hele tijd op zoek naar vrijwilligerswerk in het buitenland. Dat mag alles zijn, van onderwijs tot sport en spel of helpen in een weeshuis. Mijn probleem is alleen dat het via grote organisaties bijna niet betaalbaar is. Ik ben heel erg gek met kinderen en het lijkt me geweldig om te helpen in Peru. Daarbij is het voor mij een kans om mijn Spaans dan verder te ontwikkelen. Zou u mij meer informatie kunnen sturen over kosten, tijdsbestek en voorwaarden?

m.v.g.

Hannah van der Vegt

Hoi,

ik ben net terug van peru, heb vrijwilligerswerk gedaan in Curahuasi gedurende 3 maanden project:Oye Lena
Tijdens deze drie maanden heb ik meegeholpen aan de bouw van de school, met de kinderen gewerkt en heel veel speelgoed geknutseld. Ik wil in oktober terug naar Peru vertrekken, meer bepaald naar Mancora omdat ik daar mensen heb leren kennen waar ik bij kan logeren! Heel graag had ik ook dit keer weer vrijwilligerswerk gedaan!
Daarom vroeg ik mij af waar jullie organisatie gelegen is in Peru? Toevallig in Mancora?
Of hebben jullie anders kennis van organisaties in Mancora ?

groetjes !!
Beppie