Vrijwilligerswerk in het buitenland met dieren gezocht op korte termijn (vertrek juli

Wie kan een vrijwilliger gebruiken binnen een paar weken, die:

• erg enthousiast is;
  • graag met dieren werkt (apen, cheeta’s etc. lijkt me geweldig);
  • en via deze manier graag de handen uit de mouwen wil steken om deze dieren te helpen;
  • dit al op hele korte termijn wil gaan doen (juli?!) gedurende +/- een maand;
  • op de vrije momenten die er zijn ook iets van de omgeving/het land wil zien;
  • het geen groot punt vind om de ticketskosten te betalen en ook evt. kost en inwoning tegen een schappelijke prijs!
  • niet van plan is om met organisaties in zee te gaan die belachelijke prijzen vragen en blijkbaar meer met commerciele doeleinden bezig zijn i.p.v. met het welzijn van de dieren;

Ik hoop wat van iemand te horen. Er zijn overal veel vrijwilligers nodig als ik het goed lees overal, dus kom maar op! :slight_smile:

Hallo Mirco,

Nu ben ik op zoek naar in grote lijn t zelfde alleen zoek ik het pertinent op Wildlife gebied, hiervoor had ik onder meer contact gezoch met Tam tam Lodge in de Oostelijke Pyreneeen,waar ze mensen zoeken voor een combinatie van natuureducatie,kinder/jongeren begeleiding en excursies opzetten in de prachtige Pyreneeen, ik zal ook snel vertrekken ,mocht t rondkomen, ik ga daar veldwerk aan Soortgroepen doen(herpetofauna en kleine zoogdieren) naast t werk dat gevraagd word, misschien ook iets voor jou, ik heb dit van Johofoundation. onder meer , laat me horen of je al iets hebt .

Gr Marc

1 like

Hallo Marc,

Bedankt voor je tip! Klinkt ontzettend leuk, mooi werk ook! Inmiddels heb ik al wat geboekt en vertrek ik binnenkort naar Zuid-Afrika. Het is geen vrijwilligerswerk geworden met dieren maar ik ga een NL echtpaar helpen met het opknappen van huisjes bij hun lodge (ze zijn pas geemigreerd), van verven tot het doen van inkopen en werken aan de tuin. Daar tegenover willen ze er een leuke tijd van maken met elkaar en nemen ze ons 2 x per week mee op excursie (waaronder Krugerpark, een rehabilitation center voor wildlife) etc. Kortom, geen werk met dieren maar ik zal er wel genoeg zien :slight_smile: . Heb er zin in! Hun oproep heb ik trouwens op deze site gevonden. Veel succes met jouw keuze! En ik houd de tip in gedachten, wie weet voor een volgende keer!