vrijwilligerswerk in Guatemala + Mayaroute

Hallo,
Ik ben opzoek naar mensen die gemotiveerd zijn om een maand in een weeshuis in Guatemala te werken. Ze kunnen daar echt onze helpende handen meer als zeker gebruiken. Maar wil zeker de oude culturen van de Maya’s niet voorbijlopen. Dus zou ik een paar verbluffende Mayatempels zowel in Mexico als Guatemala gaan bezoeken.
Info over het weeshuis: www.casa-guatemala.org
Ben je een gemotiveerde vrijwilliger en heb je zin in actie en avontuur, laat gerust iets van je horen.

Ward

Hallo Ward

ik was op internet aan het kijken naar (vrijwilligers) werk in het buitenland, omdat ik komend school jaar eens iets totaal anders wil gaan doen. Ik zal ff snel iets over mezelf vertellen. Ik ben 18 jaar en zit nu in he eerste jaar van de opleiding journalistiek. Omdat ik nog steeds niet weet wat ik in de toekomst wil gan doen ben ik van plan volgend jaar een totaal andere wending te geven aan mijn leven. Zou je me misschien iets meer informatie kunnen sturen over:

• het werk in het kinder tehuis
  • of je ervaring nodig hebt
  • kosten
  • of het via een organisatie gaat
  • enz.

met vriendelijke groet

Jasper Marsman

Dag Jasper,

Zal mij ook even kort voor stellen. Ik ben nen gast van 19j en studeer IW mijn laatste jaar. Belange geen geld te veel dus.
Eigenlijk staat alles op de website www.casa-guatemala.org
kostprijs €180 voor zolang je maar wenst te blijven van een maand tot een jaar. Alles inbegrepen!
Er is allerlei werk te doen, van werken mee de kinderen tot het opknappen van klusjes.
Ik heb ook geen ervaring, dus hoop ik van niet.
Nee, geen organisatie, organisaties zijn meestal afzetters

Aléja, ge moogt greust mailen naar mijn mailadres warddelbeke@hotmail.com

Groetjes

hallo jongens,
ik ben anne 18 jaar en ga nog niet studeren, wil eerst een beetje om me heen kijken. ben dus op zoek naar een utidaging dat vrijwillegers werk lijkt me wel wat!
zijn er al mee concrete ontdekkingen gedaan
tot horens

Hallo,

Het lijkt me zeker wat ! Ik heb de website bekeken en het lijkt me een goed project !
Hebben jullie al concrete plannen over wanneer jullie naar Guatamala willen ?
Ik wil zelf graag in september / oktober vertrekken. Ik zou het leuk vinden om samen met meerdere mensen te gaan, of daar mensen te ontmoeten.

groeten Afke

Hallo
Ik ben Martje (21 jaar) en ben ook van van om in oktober ergens vrijwilligerswerk te gaan doen. Het weeshuis project lijkt mij heel interessant, het lijkt me ook heel leuk om reisgenoten te hebben, dus misschien kunnen we mailen?
Groetjes Martje

Hi!
Nog iemand hier die vrijwilligerswerk zoekt…ik ben al een paar maanden het internet aan het afzoeken, omdat de welbekende organisaties mij veel te duur zijn, en dit project in Guatemala had ik nog niet gezien, dus bedankt voor de tip!!!
Het ziet er echt heel interessant uit!! Ik ben ook van plan om erheen te gaan!! Ik zou willen in augustus of september?? Het zou inderdaad nog leuker zijn om met iemand samen te gaan!!

Je kan me mailen op elisasnel@hotmail.com, of hier een berichtje achterlaten natuurlijk…

het is al november dus ik weet niet of jullie al weg zijn,zo niet dan zou ik me ook wel aan willen sluiten bij de groep

Hoi Ward en Jasper,

Het is nu al januari, bijna een jaar na het eerste berichtje maar ik vraag me toch af of jullie al naar Guatamala zijn geweest. Zo ja hoe was het daar, was het de moeite waard. En als jullie nog niet zijn geweest, hebben jullie dan nog steeds dezelfde plannen.
Ik ben zelf van plan om vrijwilligerswerk te gaan doen in Afrika, zin om mee te gaan.

Groetjes Janneke