Vrijwilligerswerk Guatemala

Hoi,

In September 2010 zou ik graag vrijwilligerswerk gaan doen. ik heb nu een leuk project gevonden T.E.S.S. unlimited. Zijn er mensen die graag vrijwilligerswerk willen gaan doen rond deze periode? In Guatemala? die ook nog een project zoeken, of misschien zelfs een reismaatje?

Ik zou graag voor 6-8 weken gaan.

Groetjes maartje-marijke (23 jaar oud)

Hoi!

Ik zou ook graag in september-oktober ongeveer 8 weken vrijwilligerswerk willen doen, en Guatemala lijkt me leuk! Ik ben nu bezig met iets in het stadje Antigua, waar ik dan eerst 4 weken spaanse les wil volgen, en de volgende 4 weken vrijwilligerswerk. Laat maar iets van je horen als je meer wilt weten!

groetjes Reenske

Hola
Ik mocht twee maanden geleden een kijkje nemen in “Tessa’s ziekenhuis”, ze doet echt super goed werk!

Spaanse les is meestal maar een uur of vier per dag + wat huiswerk. Misschien kan je de lessen combineren met vrijwilligerswerk, dan leer je heet Spaans ook makkelijker omdat je het moet gebruiken.

Adios,
Martine

hallo! ik ga 29 oktober voor 4 weken richting Antigua om vrijwilligerswerk te doen! heb er heel veel zin in:) zijn er nog anderen die er dan ook zijn? Groetjes Marinde

Hallo!
Ik wil in januari graag twee maanden vrijwilligerswerk gaan doen in Guatemala! Het lijkt me leuk om samen met een reisgenoot te zijn om daarna eventueel nog door te reizen naar andere landen!

Groetjes Chantal

Hallo,

Ik ben ook van plan om naar Guatemala te gaan. Nu vraag ik me af of jij al geweest ben en of je misschien iets wilt sturen over je ervaring !

thanks x

Hola todo,

Op dit moment ben ik vrijwilligerswerk bij Tess Unlimited (www.tessunlimited.nl) aan het doen. Het is erg leuk, zeker om de kinderen enthousiast te zien worden van dingen waar kinderen in Nederland het gewoon vinden. Op een sportdag die we voor ze organiseerden, waren ze heel enthousiast met het spijkerbroek hangen. Tevens is het geven van de lessen zoals Engels en Smoothie maken, heel leuk. Op vrijdag is er altijd het Kids restaurant en kun je eventueel mee helpen. Het helpen houdt in dat je meekijkt hoe de kinderen het restaurant(www.kidsrestaurant.org) runnen.

Voor ons is het al weer de laatste week bij Tess, jammer maar gelukkig kunnen we ook nog eventjes reizen :wink: :vak02:
Mocht je vragen hebben of dit project, let me know of neem zelf contact op met de organisatie www.tessunlimited.nl

Saludos, Joris