Hoi! Ik ga in de maand november vrijwilligerswerk doen in Antigua, Guatemala. Ik zou het leuk vinden om iemand te vinden die in het weekend ook rond zou willen reizen. Mocht je interesse hebben, laat het me dan weten:dag: Groetjes Marinde (26)
Hallo,
Waar ga je vrijwilligerskwerk voor doen?
Ik wil in januari naar Guatemala om vrijwilligerswerk te doen! Dus ben benieuwd via welke organisatie!
Waar heb jij je vliegticket geboekt?
Groetjes!
Hoi, ik ga een project met straatkinderen doen in Antigua, Guatemala.
Ik heb de organisatie geregeld via Activity International en mijn ticket via World Ticket Center Groetjes Marinde
Hoi Marinde!
Ik ga ook in november vrijwilligerswerk doen in een dorpje bij Antigua, ik verrek 19 oktober en wil graag in de weekenden tripjes doen, dus wie weet kunnen we iets combineren.
groetjes
wat leuk! hoe lang blijf je daar? als je je mailadres geeft, kunnen we in ieder geval contact houden!
Ik heb je een profiel berichtje gestuurd!
hoi,
ik begin november richting guatemala om spaans te leren, dus vermoedelijk door de week wat les en in het weekend tijd voor mooie tripjes!
groetjes,
Pieter (25jr)
Hoi Marinde en Pieter,
Ik ga komende woensdag naar Antigua en zou het leuk vinden jullie daar te zien om wat leuke dingen te ondernemen. Ik ben daar 1,5 week alleen. Mag ik jullie emailadressen?
@rozemarijntjes: dit topic is uit 2010, ik vermoed dat de mensen in dit topic niet meer daar zijn.