Reisgenootje gezocht! Vrijwilligerswerk in opvangcentrum Guatemala mei/juni 2018

Hallo allemaal,

Ik ben Thirza, 20 jaar en ben halverwege de opleiding SPH. Wegens privé omstandigheden heb ik besloten dit jaar met mijn opleiding te stoppen en een tussenjaar te nemen. In plaats van dat ik een jaar niks ga doen wil ik er wel een jaar van maken waarin ik iets gedaan heb, vandaar dat ik met het idee kwam: ik ga vrijwilligerswerk in het buitenland doen!

Nu heb ik besloten om eind mei, begin juni 2018 voor 2 maanden vrijwilligerswerk te gaan doen in een kinderopvang in Guatemala.
Het lijkt mij leuk om deze ervaring samen met iemand op te starten en misschien zelfs af te maken.

Ik ben iemand die serieus is, maar hou ook van een beetje gezelligheid en op z’n tijd een beetje gekkigheid. Ik sta open voor nieuwe uitdagingen en wil graag meer van de wereld zien, ondanks dat ik het wel een beetje spannend vind om alleen op reis te gaan… maar ook dit ga ik niet uit de weg!

Dus, zou jij ook graag vrijwilligerswerk willen doen maar weet je nog niet waar en spreekt kinderopvang je aan? Of zie je op tegen het alleen reizen? Misschien ben jij dan wel mijn perfecte reisgenoot!

Voel je je aangesproken, schroom dan niet om me een berichtje te sturen of heb je vragen, zijn die natuurlijk altijd welkom.

Groetjes,
Thirza