Vrijwilligerswerk in de veulenopfok in natuurgebied in Tsjechië

Hallo allemaal,

Wij zijn een kleine veulenopfok / vakantieparkje en zoeken versterking met gedegen kennis van paarden. We hebben niet veel te bieden, wèl uitgebreide kost en inwoning, ongelimiteerd paardrijden (boomloos) en verder genoeg vrije tijd om Tsjechië te verkennen. Je moet niet bang zijn om door hordes enthousiaste veulens onder de voet gelopen te worden :teeth: en het inrijden van paarden (e-ers) op een paardvriendelijke manier moet je tweede natuur zijn. Daarnaast moeten onze volwassen paarden weer in conditie gebracht worden, dus heerlijk kilometers vreten. Onze paarden zijn barokke e-ers, tredvast, enthousiast, voorzien van genoeg temperament en 'n gezond gevoel voor humor (u bent gewaarschuwd :hihi:)
Tip: Met z’n tweeën is nog gezelliger!

Reaktie’s graag per pm.

Vriendelijke groet,

Natelka

P.s. in mei, juni en juli verwachten we ook weer nieuwe veulens!

Dag Natelka

Helemaal enthousiast en zou het liefst morgen al vertrekken…

Wil even ontsnappen uit het normale leven, het hoofd leeg maken om weer nieuwe plannen te kunnen maken.

En wat is er beter om dat te doen door je handen uit de mouwen te steken,
Ben opzoek naar werk met paarden, het buitenleven in een voor mij onbekende omgeving.

Hopend op een snelle reactie, voor info en wat meer te kunnen vertellen over mijzelf.
met vriendelijke groeten
Debby Klaasen

Hallo, zoeken jullie nog mensen? Heb geen ervaring met paarden maar lijkt me super om dit op te doen. Ben super handig :slight_smile: en stapel op dieren, natuur, buiten werken. Ben een ned man van 42 jaar en wil een aantal maanden vrijwilligerswerk doen. Ben hbo geschoold, een goede kapper/ondernemer geweest. Redirecting... voor meer persoonlijke informatie. Gr, Ronald.

Hallo,

is er nog plek voor een extra vrijwilliger zoals ik die meteen kan voor een of twee maanden en als het bevalt langer? Ik ben basisarts maar wil even flink mijn handen uit de mouwen steken ipv continue met mijn hoofd bezig te zijn. Ik rijd sinds 20 jaar op verzorgpaarden, dus ruime ervaring, ben momenteel 28 jaar en word helemaal blij van uw oproep.
Als u meer informatie wilt dan hoor ik dat graag.

Vriendelijke groet,
Fleur