Wij zijn van plan om komende zomer voor 8 weken met ons gezin naar Afrika te gaan. Deel van deze tijd willen we besteden aan vrijwilligerswerk. Onze kinderen zijn dan 5, 9 en 11 jaar oud. Ons idee hierbij is dat een van ons het vrijwilligerswerk doet, maar dat de kinderen tegelijkertijd kunnen proeven aan een totaal andere leefomgeving.
Is er iemand die hier ervaring mee heeft of ons kan verwijzen naar een organisatie waarbij gezinsvrijwilligerswerk mogelijk is?
gr, Elise
Hoi Elise,
ik kom jullie bericht tegen uit 2009. Ik vroeg me af of jullie ook werkelijk vertrokken zijn en vrijwilligerswerk gedaan hebben. Zo ja, kun je mij hierover dan meer informeren?
ik hoor t graag, Gr. Marion
Hallo Marion
Mocht je meer willen weten over vrijwilligerswerk in Ghana kijk dan eens op www.moonandstarguesthouse.com
Deze wordt gerund door een Nederlandse en zij heeft vaker families geholpen. Zij woont al geruime tijd in Ghana en woont midden in een echt stuk Ghana, vlakbij een klein dorpje.
Met vriendelijk groet
Wout
Via Wereldwijzer app
Hoi Elise,
Wat fantastisch, gezinsvrijwilligerswerk, dat kan zeker via ons. Wij hebben diverse unieke mogelijkheden in Gambia en Senegal.
Ik informeer je graag over alle mogelijkheden. Meer info? Je kunt alvast natuurlijk een kijkje nemen op www.tentravel.nl maar natuurlijk kun je me ook even persoonlijk een mailtje sturen en je wensen doorgeven dan kan ik kijken wat ik voor jullie kan doen.