Ik ben Anja
Ik ben 54 jaar, moeder van 3 kinderen
2 jongens van 24 en 27 en een meisje van 26
Sinds 3 weken de trotse oma van een kleindochter
Ik ben ruim 30 jaar getrouwd geweest en sinds bijna 2 jaar weer alleen
Ik werk als ZZper in de 24 uurs palliatieve therminale thuiszorg sinds een jaar
Heb mijn opleiding verpleegkundige A afgerond in 1979
Mijn verdere werkervaringen
-3 kinderen grootbrengen
-16 jaar met dementerende bejaarden gewerkt
-2 jaar vrijwilligers begeleid in een cliëntgestuurd informatiecentrum voor geestelijke gezondheid, maatschappelijke opvan en verslaving
-Begeleiden van iemand met Autisme
-Post bezorgen
-werkhuizen
Ben nu verzorgende niveau 4
Wat ik zoek is zinvol werk in een kleine kliniek, op locatie, in het veld
Wil nu ik het nog kan iets betekenen voor mijn medemens die het slechter heeft getroffen
Het werk wat ik nu doe geeft me veel voldoening
Maar er is meer
Zou het prima kunnen combineren met 6 maanden in Nederland werken en 6 maanden in het buitenland
Wie weet er iets of heeft interesse in mijn skills
Heb veel geduld, kan breien, haken,speksteen bewerken, naaiwerk, ervaring met computers
Dingen opzoeken en vooral veel enthousiasme en denk in oplossingen
Ben niet te beroerd om de handen uit de mouwen te steken
Schoonmaken, dingen creëren, organiseren ook dat hoort erbij
Beste Anja,
Projects Abroad is altijd op zoek naar mensen met ervaring in de sociale/verzorgende sector om vrijwilligerswerk te doen op onze projecten in het buitenland. In weeshuizen, opvangcentra voor straatkinderen of zorgcentra voor kinderen en volwassenen met een handicap kunnen we altijd extra handen gebruiken.
Ook als verpleegkundige kom jij in aanmerking voor onze medische projecten: daarbij ondersteun je lokale verpleegkundigen bij het verbinden van wonden, verzorgen van patiënten, etc. In Bolivia, Ghana, India, Jamaica, Mexico, Mongolië, Marokko, Nepal, Peru, Tanzania, Thailand en Togo hebben we graag een extra verpleegster in ons team!
Zou je liever echt werken op een project als professional, dan kan je je inschrijven bij Projects Abroad Pro. Deze afdeling van Projects Abroad is specifiek gericht op mensen met ervaring in een bepaalde sector, en zoekt dan ook een passend project voor jou waarbij je professionele ervaring en skills zeker optimaal ingezet worden. Als verpleegkundige kan je dan naar India, Jamaica, Peru, Senegal en Togo. En als je in aanmerking komt voor een Sociaal Werk Project zien ze je zeker graag komen in Ghana, Bolivia, Jamaica, Nepal of Roemenië!
Neem in ieder geval al eens een kijkje op onze websites (www.projects-abroad.nl & www.projects-abroad-pro.nl) en aarzel niet om ons te contacteren of je aan te melden voor een van onze infodagen!
Groetjes,
Hanna