Vrijwilligerswerk gezocht Gambia/Senegal

Hallo allemaal!
Ik ben een psychologiestudente van 24 jaar en in november van dit jaar ga ik afstuderen. Ik ben op zoek naar vrijwilligerswerk in Gambia of Senegal voor 2 maanden, eind december2013/begin januari 2014.
Ik werk het liefst met kinderen en kan voor volgens mij ook veel betekenen. Ik ben ervan op de hoogte dat er niet zoveel vrijwilligerswerk te vinden is op dit gebied in Gambia al heeft dat land mijn voorkeur, Senegal is mijn tweede keus.

Hey!

Wat leuk dat je vrijwilligerswerk wil doen nadat je bent afgestudeerd! Misschien vind je bij Projects Abroad wel wat je zoekt. Al hebben we helaas geen projecten in Gambia, we kunnen je wel richting Senegalsturen… Aangezien je graag met kinderen wil werken, kan je een sociaal project doen waarbij je in kleuterscholen kunt helpen of in een opvangcentrum voor straatkinderen.
Lesgeven kan natuurlijk ook! Als lerares Engels kan je veel betekenen voor scholieren in het middelbaar onderwijs.

Wonen doe je bij een gastgezin (reuzegezellig) en tijdens de weekends ben je vrij om met andere vrijwilligers (of alleen) het land in te trekken. Ben je geïnteresseerd? Neem dan zeker een kijkje op onze website, meld je aan voor een van onze infodagen en lees alvast wat ervaringsverhalen van oud-vrijwilligers! Heb je nog vragen, stuur gerust een mailtje naar info@projects-abroad.nl.

En dan is er nog iets dat misschien niet helemaal op je vraag aansluit, maar wel bij je kennis als psychologiestudente. We hebben immers ook een professionele tak bij Projects Abroad, dat zich enkel richt op gekwalificeerde vrijwilligers. Wanneer je afgestudeerd bent als psychologe, kan je die kennis en ervaring aanwenden op een psychologieproject in Togo, Vietnam, Peru of Mongolië. Zegt dat je ook wel wat, dan vind je hier meer info.

Groetjes,

Hanna