Vrijwilligerswerk enkele dagen buurt HANOI!

Ik zoek een organisatie die mijn fysiotherapeutische of andere hulp kan gebruiken van 4/10 tot 7/10 in de buurt van Hanoi, Vietnam!
Iemand tips? Ik vind enkel organisaties waar je minstens 1a2weken moet komen helpen,maar ik heb daar dan een paar dagen en wil me graag nog nuttig maken na mijn rondreis door noord-vietnam!
Reizigers die me die dagen willen vergezellen ook welkom!
Riet

Hallo Riet,

Nu hoop ik dat Anne-Jitske niet boos wordt voor de zoveelste reclame voor Bufallo Tours.

Maar dat even terzijde Riet.
Ik doe al jaren met deze organisatie zaken en ze winnen prijs op prijs voor beste dit en dat.

Ook gaat een groot deel van hun omzet naar de minder bedeelden van Viet Nam.
Ze hebben ook tours waar je kan helpen om in dorpen voor zieken ( gehandicapten ) aangepaste huizen te helpen bouwen.
Je betaald dan voor de tour en overnachting ( deze komt dus ten goede aan de gemeenschap ) en i.p.v. een trip ga je bijv. graven of timmeren o.i.d.

Wil je, net als jij, op een andere manier iets betekenen voor de vietnamese mensen zou ik contact opnemen met hen. Misschien dat zij je wat verder kunnen helpen.

http://www.educationaltravelasia.com/

Succes,

gr.
Ton.

Haha Ton! Nee hoor, ik word niet boos. Je maakt geen reclame voor je eigen gewin en helpt hier een medereiziger mee. En ik kan duurzaam toerisme alleen maar toejuichen!

Een goede tip dus voor Riet. Ik hoop dat je er wat aan hebt en ontzettend goed dat je ook wat nuttigs wilt doen! Zo ben ik gaan vrijwilligen bij ‘Dalat Academy’ (Trang chủ) waar Engelse les gegeven wordt. Je kunt je als toerist hier aanmelden om een Engelse les bij te wonen waarin je in het Engels in conversatie gaat met de leerlingen. Ik vond het echt heel leuk om te doen!

Groetjes, Anne