Vrijwilligerswerk en rondreizen

Hoi luitjes

Na mijn havo examens dit jaar wil ik een maand of 4/5 in Zuid-Amerika “werken”. Ik ben van plan om eerst 3 maanden te werken (vrijwilligerswerk) in Belo Horizonte. Ik ben nu bezig met regelen enzo. Voor informatie over de orginstatie waar ik heen ga kun je zien op dit site : www.jocum.org.br/bhcentro

Het is een christelijke orginstatie. Per maand kost het daar voor inwoning en dergelijk rond 80 euro. Ik blijf daar voor 3 maanden denk ik. ( meer mag ook niet anders moet je DTS doen) Er is verschillende gebouwen waar je kunt werken. Ik zou graag willen werken met dove kinderen. Ik heb nu contact met iemand die ook is geweest daar. Hij heeft veel informatie. En iemand die ik ken is daar nu. Voor lange termijn. Ik ben op de hoogte over hoe het daar gaat etc. Als alles goed gaat ga ik rond half september tot half november. Ik kan dan teruggaan naar Nederland. Maar ik vind het jammer om dan al terug te gaan. Ik zou graag rond willen reizen in Brazille voor een maand ofzoiets. Tot half december dus. Jullie raden het al, wie wilt mee met mij gaan is de vraag. Ik zou het liefst met een vrouw gaan. Die ook christelijk is.

Als jullie niet van plan zijn om naar Brazillie te gaan dan vraag ik ook om informatie. Misschien weten jullie een goede boek. Of tips… Ik probeer nu zo veel mogelijk informatie te verzamelen.

Alvast bedankt, groetjes.