Vrijwilligerswerk Angola?

Graag zou ik begin 2005 richting Afrika afreizen om me daar in te zetten op gebied van vrijwilligerswerk en om al rondreizende een deel van dit gigantische continent te ontdekken en beleven. Het liefst zou ik in ANGOLA gaan deelnemen aan een (vrijwilligers)project of iets dergelijks omdat ik hier in Nederland met Angolese jongeren werk, veel over het land heb gehoord en graag zelf eens zou willen bekijken hoe het er daadwerkelijk is (en eventueel een steentje bijdragen)!
Helaas is het zo dat ik tot nu toe niemand heb gevonden die reiservaring heeft in dit land. Logisch op zich, omdat het momenteel nou niet echt een voor de hand liggende (toeristische) bestemming is. Maar goed; ik blijf proberen en ben dus op zoek naar mensen die bijvoorbeeld gedeeltelijk of tijdelijk door Angola hebben gereisd (of gewerkt). Ik ben overigens wel reeds op de hoogte van de organisatie “Humana People to People” maar aangezien deze organisatie erg bekritiseerd wordt lijkt me dit (kijkend naar de redenen van kritiek) geen optie voor mij.

Anyway; mocht iemand iets meer weten over het reizen/ werken in Angola; alle reacties zijn van harte welkom!!

Priscilla