Vrijwilligerswerk als Verpleegkundige Peru (Bolivia)

Hoi,

Ik ben Anne, ben 21 jaar en ben HBO Verpleegkundige.
Vanaf half januari 2009 wil ik graag in Peru (Bolivia) voor een half jaar vrijwilligerswerk doen als Verpleegkundige in een ziekenhuis.
Wie kan mij hier meer over vertellen of heeft contacten met ziekenhuizen etc? Graag hoor ik hier meer over!

Groetjes,
Anne Kluijtmans
Utrecht.

Hoi Anne,

Ik woon in noord-peru en weet bijna zeker dat het plaatselijke ziekenhuis graag een vrijwilliger zou willen hebben. Wij regelen wel al ander vrijwilligerswerk, maar ik zou dit voor je kunnen informeren en je erbij helpen als je wilt. Goede begeleiding in het ziekenhuis is er natuurlijk niet, want daar hebben ze geen ervaring mee. Ik weet weinig van verpleegkunde, maar we zouden je wel met de standaarddingen kunnen begeleiden zoals we nu ook met andere vrijwilligers doen. Ook hier betreft het een arm ziekenhuis trouwens, met weinig voorzieningen, maar waar ze een Europese visie heel hard kunnen gebruiken!

Mocht je geïnteresseerd zijn, kijk dan eens op http://www.celendinperu.com, of mail me rechtstreeks via [EMAIL=“info@celendinperu.com”]info@celendinperu.com.

Succes,
Susan