Vrijwilligerswerk afrika

Hallo allemaal!
Ik ben joyce en zit nu in het laatste jaar van het VWO. Als alles goed gaat wil ik rond oktober naar afrika gaan om daar 6 maanden vrijwilligerswerk te gaan doen. Ik ben al een tijdje aan het rondkijken en heb al heel wat leuke organisaties gezien.
Ik zal het leuk vinden om wat van mensen te horen die ook rond oktober naar Afrika willen en van mensen die ervaring hebben met de organisatie shepo ya banna (hoop voor kinderen).

Groetjes JOyce

Hey Joyce!
Ik ben ook opzoek, ik wil ook rond oktober gaan, maar ik heb 1 probleem… ik kom van havo af straks… dus ik ben nog maar 17 dan… pff overal moet je haast 18 zijn, maaaar ik zoek door! Heb jij misschien iets gezien?
Succes

Heeej “lisalisa”,

Ik heb je een tijdje geleden gemaild. Heb je dat mailtje wel gehad?? Het ging over tshepo ya bana. Ik zou het leuk vinden om wat van je te horen…

Groetjes Joyce

Hey Joyce!
Ik heb je mailtje niet ontvangen, wat jammer! Zou je het misschien nog een keertje willen mailen :confused: , zou ik wel echt leuk vinden, en dan laat ik ook zeker wat horen! Mijn email adres is: [EMAIL=“Lisa_Leest@hotmail.com”]Lisa_Leest@hotmail.com, is misschien makkelijker…

X Lisa

Heeej ik heb je gisteren weer een mail gestuurd hoor!

Kusje Joyce