Wie wil er ook naar afrika??

Hallo mensen!!

Ik ben Joyce en ik zit in het laatste jaar van het vwo. Als alles goed gaat wil ik begin oktober 2007 naar afrika om daar vrijwilligerswerk te gaan doen. Ik ben dan net 18 (in septemer geworden:slywink:) Ik wil graag wat meer van de wereld zien, maar ook de mensen daar helpen. Ik ben van plan om ongeveer 6 maanden in afrika te blijven.
Vrijwilligerswerk in een weeshuis of de kinderopvang lijkt mij erg leuk! Ook zou ik naast het vrijlligerswerk graag een safari maken…lijkt me echt gaaf!!
Ik weet nog niet precies naar welk land ik wil, maar ik heb al wel veel leuke dingen gezien in ghana.
In mijn omgeving zijn er geen mensen die ook naar Afrika willen en alleen is ook maar alleen. Het lijkt me leuk om samen met iemand heen te gaan.

Wil jij ook rond oktober naar afrika en lijkt het je leuk om samen te gaan, zet dan even een berichtje op dit forum of mail me even => [EMAIL=“joyce_lavet@hotmail.com”]joyce_lavet@hotmail.com

Tips over bepaalde organisaties/tickets/landen enz. zijn natuurlijk altijd welkom:biggrin:

ik wil ooknaar zuid afrika