:lol:
Gezocht: wie is er ook geinterresseerd in vrijwilligerswerk in Afrika in een weeshuis? Voor een periode van ongeveer 5 maanden.
Ik ben zelf 23 jaar en zoek een avontuurlijke reisgenote om mee te gaan, vanaf begin/half januari 2004.
Kosten $100,- per maand, kost en inwoning inbegrepen. Alleen de reis is extra te betalen.
Voor minimaal 2 maanden via een christelijke organisatie. Zie ook de website: www.weeskinderenkenia.nl.
Als iemand een beter/goedkoper idee heeft om in een kindertehuis te gaan werken hoor ik dit ook graag! Mag bij voorkeur ook een Franstalig land zijn.
Mijn mailadres is jennekevandoorn@hotmail.nl
groetjes,
wanneer ga je daarheen? De kosten zijn 100 euro per maand, en wat houdt het werk precies in? Krijg je wel begeleiding? Het lijkt mij wel interessant om zoiets te gaan doen. Maar wel een enorme uitdaging. Gaan er nog meer nederlanders daar heen? groetjes
hallo ik ben elodie en ik ben dus ook op zoek naar vrijwilligerswerk in afrika. Ik heb gekeken voor weeshuizen in ghana. Ik wil alleen geen 5 maanden gaan maar een maand. Hou me in ieder geval op de hoogte van je plannen.
groetjes elodie