Vrijwilligers werk India

Ik ben Lelita en ben op dit moment druk bezig om alle zaken geregeld te krijgen om vrijwilligerswerk in India, Udajpur te gaan doen.

Ik heb er erg veel zin in. Dit is een van mijn dromen en dat wordt werkelijkheid.

Gisteren heb ik een mail verzonden naar al mijn contacten over mijn plannen om naar India te gaan en wat een geweldige en liefdevolle reacties heb ik van mensen gekregen. Tevens hebben mensen ook meteen gereageerd op mijn verzoek om geld te doneren.
Whaaw overweldigend gewoon. Ik ben zo blij met alle giften en wordt er alleen maar nog enthousiaster van om zo snel mogelijk de mensen in India te gaan helpen.

Warme groeten
Lelita

Hoi Lelita,welkom op wereldwijzer!
Nobele plannen om vrijwilligerswerk te verrichten in India,ik heb altijd veel respect voor mensen die zich inzetten om de medemens te helpen.
In iedergeval kan je altijd met je vragen terecht op het Vrijwilligerswerk Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 Lelita !
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.

Hoi Lelita,

Wat zijn precies je plannen? Wanneer, hoe lang, welk project, via welke organisatie? Ik ben zelf aan het oriënteren wat ik het beste zou kunnen doen. Ik weet dat ik 3 tot 4 weken zou willen, op een sociaal project met weeskinderen en/of gehandicapten. Daarnaast twijfel ik nog of ik een combinatie zal doen van India en Nepal. Beide landen zou ik graag eens heen gaan. Ik heb nog een heleboel om uit te zoeken dus… haha.

Groetjes Marielle

Via Wereldwijzer app