Mijn naam is Charlotte en ik ben 18 jaar oud. Na de zomer begin ik aan het laatste jaar van mijn opleiding SAW op het ROC Menso Alting in Zwolle. Dit laatste jaar wil ik gaan afronden in een half jaar.
Als jong meisje dacht ik er al veel over na en dan is nu het moment aangebroken. Na de kerstvakantie wil ik een half jaar vrijwilligers werk gaan doen in Afrika, hiermee wil ik ervaring opdoen, meer van de wereld zien, me persoonlijk ontwikkelen en de Engelse taal leren beheersen. Het is echt een droom voor mij om naar het buitenland te gaan. Ik vind het mooi om met mensen te werken en geniet ervan, het liefst wil ik met jongeren/ kinderen werken, want ik heb hiervoor ook een opleiding gedaan en al ervaring opgedaan met mijn stages.
Wat gaaf zeg dat je zoiets wil gaan doen!! Wij hebben een weeshuis in Kenia waarmee we net begonnen zijn na een jaar een ander weeshuis te hebben gesteund. Het weeshuis wat we nu hebben, valt volledig onder onze verantwoordelijkheid. We zijn net gestart met 10 kinderen en hopen er in de loop van volgend jaar 20 te hebben!
Kijk eens op onze website www.kumbatio.org en laat me even weten of je het wat lijkt (yvette@kumbatio.org). De foto’s van de kinderen worden vanavond geplaatst, dan krijg je een nog beter idee ervan.
Groetjes,
Yvette Boltze
Oprichter Stichting Kumbatio Nederland
Sorry, voor mijn late reactie. Ik heb al een weeshuis gevonden, die mij wilt hebben in Thika, dat ligt in Kenia. Ik kan naast dit weeshuis ook nog een ander project gaan doen bijv. sportprogramma’s met jongeren. Ik hoop dat jullie andere leuke mensen op jullie pad krijgen!