Vrijwilligers gezocht!!!

De cambodia-dutch organisation is dringend op zoek naar vrijwilligers die het leuk vinden om op de country side te werken.De stichting doet ontwikkelingswerk in 2 streken in Cambodia.
Meer info, kijk op de site: www.cambodia-dutch.org

Ik heb even de website bekeken en het lijkt me echt ontzettend gaaf! Na mijn examens in mei zou ik graag voor een langere periode vrijwilligerswerk willen gaan doen. Het liefst zou ik iets met kinderen doen, bijvoorbeeld in een weeshuis of op een school. Het enige probleem is dat ik dan nog maar 17 jaar ben. Is er een mogelijkheid bij jullie organisatie voor een 17-jarige? En hoe zit het met de accomodatie en de kosten?

Alvast bedankt voor de informatie!

Groetjes,
Judith

Hallo,

Ontzettend leuk dat je reageerd op onze oproep.
Jammer genoeg moeten onze vrijwilligers min 21 jaar zijn.
Het leven in de country side is vrij primitief en onze ervaring is dat als je wat ouder bent hier beter mee om kunt gaan.

Houdt ons in gedachten als je 21 bent !!
We kunnen je hulp erg goed gebruiken!

groet,

Lieke Jansen
Stichting Cambodia Dutch

Lijkt me erg leuk. Ben 27 jaar en reis erg veel. heb ook gereageerd op jullie site maar voor de zekerheid hier nog een keer.
Ik zou ongeveer eind augustus of later naar jullie kunnen komen.
Ga volgende maand naar portugal en daarna italie, dubai en de fillipijnen dit alles om te werken in de fillipijen ga ik kinderen leren meubels te maken voor een betere toekomst.
zou graag wat meer info van jullie krijgen.

groetjes tjerk

Hallo Tjerk,

heb je net geantwoord maar zag nu al wat meer info over je en dat je ervaring hebt met het leren meubels maken aan kinderen, waren dat meubels gemaakt van bamboe?

Waar we al een hele tijd mee bezig zijn is het leren van een vak aan kinderen jongelui, dit zou mooi aansluiten, hopenlijk hoor ik meer van je!!

groetjes Rita

stichting Cambodia-dutch.org
www.cambodia-dutch.org